  • Data: 2019-10-03 15:02:51
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 2 Oct 2019 23:16:14 +0200, Marcin N

    > I ciekawa rzecz: zmiana kierunku jazdy to tylko zmiana polaryzacji w
    > silniku, nic się nie musi przełączać mechanicznie. Uczucie niezwykłe,
    > gdy samochód OD RAZU może jechać do tyłu po zatrzymaniu.

    Ojtam, ojtam. Mój Outek umi jeszcze lepij. Otóż wrzucam mu wsteczny gdy
    jeszcze toczę się do przodu. Zamiast przekładać nogę na hamulec, wciskam
    mocniej gaz, wtedy auto tym szybciej się zatrzymuje im mocniej wduszam gaz,
    a następnie z automatu rusza do tyłu. :P

    --
    Pozdor
    Myjk