  • Data: 2017-05-06 00:38:32
    Temat: Re: Hyperion, porzucona numeracja i UKE
    Od: SnCu <t...@e...ca> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-05 o 17:51, Marek pisze:

    > Problem.nie jest tylko.z przejęciem, ale tym, że każdy abonent w tej
    > puli musi chcieć przejść do Ciebie.

    Ale o czym innym była mowa. Chodzi o to, że upadający Hyperion "swoim"
    klientom wypowiada umowę i po sprawie. Problem jest z tymi, którzy numer
    z puli Hyperiona przeniosą do innego operatora. Bo jak wyłączą sprzęt
    Hyperiona, to przeniesienia przestaną działać.

    To ja mówię, że patrząc tylko od technicznej strony, mógłbym serwer
    przekierowań po Hyperionie utrzymywać we własnym domu. Tak więc to nie
    byłaby pełna "centrala telefoniczna" obsługująca ruch abonentów, tylko
    sama baza przekierowań. Tylko żeby mi się to opłacało :D