  • 1. Data: 2018-09-28 21:28:17
    Temat: I kolejny zombiak
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/potracenie-na-pasach-w-gliwicac
    h,871921,s.html

    Nie ogarnia i raczej nie rokuje.

  • 2. Data: 2018-09-28 23:18:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Winny jest kierowca radiowozu jesli zatrzymal sie zeby przepuscic pieszych jak stali
    na chodniku. Jesli weszli przed radiowozem to powinni zostac przez kierowce radiowozu
    obtrabieni i ukarani. Nigdy nie przepuszczam pieszych stojacych na chodniku przy
    przejsciu. A jak wymuszaja wejscie to zawsze trabie.

  • 3. Data: 2018-09-29 00:28:45
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    radiowozu obtrabieni i ukarani. Nigdy nie przepuszczam pieszych stojacych na chodniku
    przy przejsciu. A jak wymuszaja wejscie to zawsze trabie.

    Masz rację.

    Art. 49 pkt 2
    Art. 14 pkt 1a

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2018-09-29 08:11:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 00:28:45 +0200, Adam napisał(a):
> [...]

    Zebyz to oni zostali potraceni.
    Film chyba jakos kiepsko ogladales, bo potraconi weszli z drugiej
    strony i radiowoz jest niemal bez zwiazku ze zdarzeniem.

    Pech ... i niedostosowanie predkosci do warunkow, bo jakby jechal
    szybciej lub wolniej, to by mu wyszli zza slupka ?
    Czy po prostu zaspal za kierownica ...

    > Masz rację.
    > Art. 49 pkt 2
    > Art. 14 pkt 1a

    Ale piesi nie moga wymusic pierwszenstwa, bo nie musza go udzielic :-)
    Maja tylko zakaz wchodzenia bezposrednio przed jadacy pojazd.
    A policjant ... no coz, jest w tym cos z parkowania w miejscu
    niedozwolonym :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-09-29 10:29:46
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-28 o 21:28, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/potracenie-na-pasach-w-gliwicac
    h,871921,s.html

    > Nie ogarnia i raczej nie rokuje.

    Tytuł artykułu pisany przez idiotę.

  • 6. Data: 2018-09-29 11:06:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A gdzie jest film bo tylko zdjecia widzialem.

  • 7. Data: 2018-09-29 11:54:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 08:11:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Pech ... i niedostosowanie predkosci do warunkow, bo jakby jechal
    > szybciej lub wolniej, to by mu wyszli zza slupka ?
    > Czy po prostu zaspal za kierownica ...

    Trudno uwierzyć żeby te dwie piesze mu się za słupkiem zmieściły.
    Raczej był SMS do napisania czy coś takiego, co spowodowało brak ciągłej
    obsewacji drogi, a najwyżej "rzuty oka" kiedy takie piesze łatwo przegapić.

    Natomiast istotnie jest to przestroga dla wszystkich pieszych - bo co
    któryś kierowca tak właśnie pojedzie.
    Jeden z powodu 3 promili, inny coś pisze na komórce, jeszcze inny będzie po
    prostu ślepy.

  • 8. Data: 2018-09-29 12:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Natomiast istotnie jest to przestroga dla wszystkich pieszych - bo
    > co któryś kierowca tak właśnie pojedzie.
    > Jeden z powodu 3 promili, inny coś pisze na komórce, jeszcze inny
    > będzie po prostu ślepy.

    To jest to o czym pisze tu od dawna, obserwujac wiele dokładnie takich
    sytuacji - wymagajac przepuszczania pieszych, musimy im jednoczesnie
    uswiadomic, ze kierowcy popełniaja błędy i suma sumarum nikt nie zadba o
    ich bezpieczenstwo lepiej niz oni sami...
    A niestety zombiaków widuje na codzien wielu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 9. Data: 2018-09-29 13:57:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 11:54:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Trudno uwierzyć żeby te dwie piesze mu się za słupkiem zmieściły.

    No i na oko to kat zmienny.

> [...]
    > któryś kierowca tak właśnie pojedzie.
    > Jeden z powodu 3 promili, inny coś pisze na komórce, jeszcze inny będzie po

    No i dlatego to pierwszenstwo pieszego na chodniku wydaje mi sie
    glupie.

    Ale i przestroga dla kierowcow - przy pewnej predkosci pieszy moze sie
    zgrac i byc stale za slupkiem ... nie wolno jezdzic zbyt wolno :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-09-29 14:43:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    >

    > Ale i przestroga dla kierowcow - przy pewnej predkosci pieszy moze sie
    > zgrac i byc stale za slupkiem ... nie wolno jezdzic zbyt wolno :-)
    ktoś tu ostatnio pisał, że są rejony świata gdzie zrezygnowano z przejść
    z pierwszeństwem - zero wypadków z udziałem pieszych. ale to nie w
    ameryce ani europie.
    Ale mam inny pomysł. w takich przypadkach jak na filmie, w który
    ewidentnie widać dwa fakty:
    1 kierowca ślepy totalnie nie ustąpił pierwszeństwa
    2 piesi pewni swoich praw, nie pomyśleli o ograniczonym zaufaniu ani o
    możliwej awarii pojazdu zasłabnięciu kierowcy

    więc może w (ewidentym - powtarzam) przypadku jak na filmie, kierowcy
    maksymalny możliwy mandat za nieustąpienie, a pieszym tak samo mandat za
    ewidentne narażenie swojego życia?

    ToMasz