  • 1. Data: 2018-09-29 16:02:44
    Temat: wolno/szybko
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Wracam dzisiaj z Krakowa do Olkusza drogą jednopasmowa.
    Czasami teren zabudowany bardziej czasami mniej.
    Generalnie podwójna ciągła nonstop.
    I jedzie sobie pan 50 km/h bez względu
    czy jedziemy w zabudowanym czy nie.
    I pewnym momencie na tej drodze jest poszerzenie.
    Tak że w tym samym kierunku są dwa pasy ruchu.
    Przy 120 km/h zrezygnowałem z wyprzedzenia pana.

    O co chodzi temu panu?

  • 2. Data: 2018-09-29 16:07:48
    Temat: Re: wolno/szybko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 07:02:44 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    > I pewnym momencie na tej drodze jest poszerzenie.
    > Tak że w tym samym kierunku są dwa pasy ruchu.
    > Przy 120 km/h zrezygnowałem z wyprzedzenia pana.

    Wk* pana i postanowil cie wychowac :-)

    Trzeba miec fantazje i pieniadze synku :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-09-29 16:11:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2018 16:07:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Wk* pana i postanowil cie wychowac :-)

    Nie mogłem bo miedzy panem a mna był jeszcze jeden samochód.
    A dwa to kiedyś jak nie było autostrad to często jeździłem starą czwórką
    gdzie w kilku miejscach były takie dodatkowe pasy.
    I sytuacje były podobne.

  • 4. Data: 2018-09-29 17:04:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-09-29 o 16:11, Bolko pisze:

> [...]
    > A dwa to kiedyś jak nie było autostrad to często jeździłem starą czwórką
    > gdzie w kilku miejscach były takie dodatkowe pasy.

    O to, ze w obszarze zabudowanym jest 50 a na "autostradzie" 140.

  • 5. Data: 2018-09-29 23:45:44
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 29 września 2018 09:02:46 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > I pewnym momencie na tej drodze jest poszerzenie.
    > Tak że w tym samym kierunku są dwa pasy ruchu.
    > Przy 120 km/h zrezygnowałem z wyprzedzenia pana.

    Bo jak jechal to mial przed soba pusto. I jechalo mu sie spokojnie. A nagle ty sie mu
    pojawiles i liczyl ze bedziesz sie snul przed nim i zawadzal.

    Taka interpretacje mam.