  • 31. Data: 2012-12-15 22:07:27
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-15 21:58, LEPEK pisze:

    > Może U CIEBIE nie jest prawdą.

    Nie tylko u *mnie*. Piszę o porównaniu Neste do innych stacji.

    > I nie powtarzaj po mnie.

    Po Tobie? Cóż za megalomania.

    > Ale zwykle nie stoi jedna obok drugiej i jakiś klient się napatoczy.

    U CIEBIE być może. :)

    > Pytanie było o sposób wyróżnienia się,

    No i niczym pozytywnym się od jakieś czasu nie wyróżnia.

    > a nie o to, czy tobie tobie to przeszkadza, czy nie.

    Jakiś wojowniczy jesteś - to z powodu problemów z odpalaniem
    Ave?

  • 32. Data: 2012-12-15 22:08:08
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 12:48:41 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

    > He he, już widzę jak gaziarze będą mieli masę ludków przekładających
    > wlewy spod spodu w bardziej cywilizowane miejsca :D

    Coś nie sądzę. Ja mam wlew w kiepskim miejscu (pod zderzakiem, inaczej
    nie bardzo się da), ale przypuszczam że nie będę miał większego problemu
    z tankowaniem - za granicą zapinałem pistolet do podobnie położonego
    wlewu, dało się.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 33. Data: 2012-12-15 22:08:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, December 15, 2012, 9:33:53 PM, you wrote:

    > A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

    Się sprzedaje Oszołomowi...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2012-12-15 22:10:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-15 21:33, J.F. pisze:

    > A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

    A stacje 123 zostaną, czy też je przejmie Auchan?

  • 35. Data: 2012-12-15 22:35:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:dvopc85ino5197up9l5hm0ibh6994achbs@4ax.
    com...

    > Nie wiem do jakich stacji porównujesz Neste, ale w moich porównaniach
    > Neste jest tańsze do "obsługowych" o około 10 gr. na litrze.

    Od Bliskiej w Poznaniu jest droższy.

  • 36. Data: 2012-12-15 22:37:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 22:07, Artur Maśląg pisze:

    > Nie tylko u *mnie*. Piszę o porównaniu Neste do innych stacji.

    Piszesz o swoich spostrzeżeniach, a ja o swoich. Widocznie mamy różne,
    bo w różnych miejscach mieszkamy.

    > Po Tobie? Cóż za megalomania.

    Nie megalomania, tylko:
    JA:
    > Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej
    > różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygląda):
    TY
    > a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
    > nie robi - może poza wyglądem.

    > No i niczym pozytywnym się od jakieś czasu nie wyróżnia.

    Chodziło o wyróżnienie się przejętych przez Shella placówek...

    > Jakiś wojowniczy jesteś - to z powodu problemów z odpalaniem
    > Ave?

    Mhm - nawet tamten wątek udało ci się przekształcić w pyskówkę.

    EOT
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2012-12-16 00:04:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 21:29:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie. Na zwykłej jak masz problem to zatrąbisz i ktoś z obsługi
    > przyjdzie, ba, nawet zatankuje, pomoże.

    I co - trabisz, ktos przychodzi i pomaga ?
    Wiec jaka to roznica dla klienta ?

    Owszem, moze byc tak jak w tym nagraniu ... ale na obslugowej tez sie mozna
    wpakowac ..

    > A Neste podwyższało ceny i gdzie po drodze zrobiło się droższe od
    > obsługowych - np. od Lukoila (zresztą nie tylko). Jak mam zapłacić
    > to chyba też wolę postać (albo i nie) w zamkniętym i ciepłym
    > pomieszczeniu, niż na wygwizdowiu na Neste.

    Ale jakie "postac" ? Mowa o tych dwoch chwilach przy automacie ?

    A tak.

    J.

  • 38. Data: 2012-12-16 00:45:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > A co realowi nie wyszlo ?

    TP-LINK TL-WR741ND w Realu 84zł
    w innym sklepie *stacjonarnym* 59zł

    Prestone do chłodnic w Realu 59zł w Auchan 29.99zł
    margaryna manuel w Realu 4,69zł w Tesco 3,69zł
    pasta Elmex 14zł

    itd

    trzeba być trochę poważnym.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 39. Data: 2012-12-16 08:39:57
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma,
    > Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

    oj tam
    jedna na Baraniaka się nie liczy.

  • 40. Data: 2012-12-16 08:54:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>