  • 1. Data: 2009-01-01 19:32:45
    Temat: Re: II plan rozmyty
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 18:07:02 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > http://ds5.agh.edu.pl/~mathu/galeria/

    A poza znaczkami pocztowymi?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 2. Data: 2009-01-01 22:20:58
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    > A poza znaczkami pocztowymi?

    U mnie na dysku. Galeria internetowa to nie miejsce na przechowywanie i
    udostępnianie wszystkim zdjęć w pełnej rozdzielczości zajmujących
    kilkadziesiąt MB.

  • 3. Data: 2009-01-01 23:32:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 23:20:58 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > U mnie na dysku. Galeria internetowa to nie miejsce na przechowywanie i
    > udostępnianie wszystkim zdjęć w pełnej rozdzielczości zajmujących
    > kilkadziesiąt MB.

    Aha. Czyli fotografii to nie masz żadnych :D

  • 4. Data: 2009-01-01 23:42:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    > Aha. Czyli fotografii to nie masz żadnych :D

    Coznowu, trollu?

    Mam na dysku.

    Mam je wszystkim udostępnić bo ty tak chcesz?

  • 5. Data: 2009-01-02 00:26:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 00:42:08 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Coznowu, trollu?
    > Mam na dysku.
    Masz an dysku jedynie półprodukty. Fotografii nei masz.

  • 6. Data: 2009-01-02 00:49:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca rzecze:

    > Masz an dysku jedynie półprodukty. Fotografii nei masz.

    Nie chce mi się z tobą gadać.

  • 7. Data: 2009-01-02 00:52:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-02 01:26:00 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Masz an dysku jedynie półprodukty. Fotografii nei masz.

    Skończcie panowie tego bezsensownego flejma. AP se może nazywać takie
    obrazki "kaka" czy "bubu", a do słowa "fotografia" przywiązywać jakieś
    swoje własne, tajemne znaczenia. Co to słowo oznacza dla większości,
    łatwo można sprawdzić w pierwszym lepszym słowniku.
    Myślę, że większość publiki i tak poziewując rozważa wrzucenie was obu
    do KF-a, bo zdecydowanie już od dawna nie idzie tu o konstruktywną
    dyskusję :->

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-01-02 01:14:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    de Fresz rzecze:

    > Myślę, że większość publiki i tak poziewując rozważa wrzucenie was obu
    > do KF-a, bo zdecydowanie już od dawna nie idzie tu o konstruktywną
    > dyskusję :->

    Konstruktywna będzie, jak AP pokaże jakies swoje zdjęcia, zamiast tylko
    pluć.

  • 9. Data: 2009-01-02 01:34:22
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-02 02:14:00 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Konstruktywna będzie, jak AP pokaże jakies swoje zdjęcia, zamiast tylko
    > pluć.

    Co Ty, od wczoraj w usenecie? Ten typ tak ma (gdzieniegdzie funkcjonuje
    nawet określenie na to: "Płaszczycowanie"). Jakiekolwiek dyskusje z nim
    są bezcelowe - on i tak wie (naj)lepiej.
    Nie wiem z kogo to cytat, ale dość adekwatny: "Nigdy nie dyskutuj z
    głupcem. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona
    doświadczeniem".
    ;-)

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-01-02 08:32:56
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    de Fresz wrote:

    > Co Ty, od wczoraj w usenecie? Ten typ tak ma (gdzieniegdzie
    > funkcjonuje nawet określenie na to: "Płaszczycowanie"). Jakiekolwiek
    > dyskusje z nim są bezcelowe - on i tak wie (naj)lepiej.

    Taki jego sposób na życie - kupuje sobie jakiegoś starocia (Granadę,
    Practicę, boje się myśleć co będzie następne) a później wszystkim udowadnia
    że to jest najlepsze na świecie i tylko on ma rację...
    Przypadek kliniczny, naprawdę szkoda czasu.

    Dokładnie :)

    KZ