  • 1. Data: 2009-01-01 16:14:44
    Temat: Re: ktora gorka w wawie (widok na centrum)
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    "ZAQ" <w...@b...com> wrote in message
    news:gjaour$5jr$1@achot.icm.edu.pl...
    > chcialbym pobawic sie swoim tele 300mm i nie wiem ktora gorke wybrac by
    > ujac wiezowce w centrum, czy gorka "PW" czy gorka "szczesliwicka",
    > odleglosc od centrum jest niemal taka sama, kolejno 4,1km oraz 4,5km.
    > co polecacie ?

    Polecam most Siekierkowski. Są tylko dwa problemy:
    - bardzo wieje i zimno teraz
    - most się trzęsie na tyle, że przy dłuzszych czasach widać to na zdjęciach.

    Ale widok baardzo ładny, szczególnie jak Ci się uda złapać odbicia
    zachodzącego słońca w szybach wieżowców.

    Pozdrawiam,
    --
    Zzyxyryzzy
    aparat czarny

  • 2. Data: 2009-01-01 21:56:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjiq8u$sa3$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik> wrote:

    > Ale widok baardzo ładny, szczególnie jak Ci się uda złapać odbicia
    > zachodzącego słońca w szybach wieżowców.

    Jak to mozliwe, skoro z Siekierkowwkiego widoczne sa tylko poludniowe i
    wschodnie sciany tych wiezowcow?

    TA

  • 3. Data: 2009-01-01 23:13:40
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Jak to mozliwe, skoro z Siekierkowwkiego widoczne sa tylko poludniowe i
    > wschodnie sciany tych wiezowcow?

    Ano tak, że o tej porze słońce zachodzi bardzo wcześnie, na poczatku
    stycznia miałem pikne złote odbicia w elektrimie chyba i Rondo 1, o ile
    dobrze pamiętam. Na wiosnę i w lato istotnie już ich nie ma.

    Pozdrawiam,
    --
    Zzyxyryzzy
    Aparat czarny