    Subject: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 24 Feb 2017 10:01:34 +0100

    W dniu 2017-02-19 o 13:38, Yerine Ictimai pisze:
    > Ale jednak ma ograniczenie tylko do naszego kraju, na Facebooku
    > mam znajomych z całego świata, a VKONTAKTE mogę mieć z połowy
    > świata ;)
    > W każdym razie jakoś bardziej KOSMOPOLITYCZNY serwis by się przydał.

    Pytanie tylko czy ten ruski serwis spełnia te warunki. Oczywiście
    pozornie na dzień dzisiejszy ma przewagę nad Fackiem, szczególnie dla
    Polaków, ale jest prawie pewne że taki status nie będzie trwał wiecznie.
    Tak że może lepiej zaproponować znajomym zmianę serwisu na choćby Naszą
    Klasę.

    > Praktycznie masy to stado baranów, jeden idzie za drugim, problem
    > jak dotrą do rozwidlenia dróg, wtedy nie wiedzą gdzie iść, ale
    > właśnie wtedy establiszment wysyłka dwóch albo trzech baranów co
    > "wybiorą" drogę i reszta już pójdzie za nimi (psychologowie
    > dowodzą że trzech to potrzebna liczba "nonkomformistów" żeby
    > zadziałał instynkt stadnej bezkrytyczności wobec nawet
    > najbardziej absurdalnej idei)

    Rzadko bo rzadko ale zdarzają się również wśród tej na ogół bezładnej
    masy - wolnomyśliciele.. i chyba naszym obowiązkiem jest aby wskazywać
    alternatywę dla obowiązującego zła..

    > Właśnie, Niemcy i Francja traktują np. Rosję na takim samym
    > poziomie przyjaźni czy czegoś jak Amerykę, jest delikatna
    > równowaga. Właśnie równowaga jest dobra i przydałoby się ją
    > przywrócić w Polsce, inaczej dostajemy w dupę nadstawiając się
    > dla interesu Ameryki.
    > Przykładowo, te sankcje skwapliwie wprowadzane przez rząd PO, by
    > potem tabuny TIRów z Niemiec przez Polskę wiozły objęte
    > "sankcjami" towary do Rosji.

    No nie bardzo. Poleceń czy wytycznych z Kremla Merkel i Francja
    Hollande-owska nie musi słuchać, Waszyngtonu musi.

    > Ale to coś więcej, odrębna filozofia życia i mentalność,
    > Europejczycy (zachodni) uważają się za coś lepszego, jakąś
    > ARYSTOKRACJĘ, a na Amerykanów patrzą jak na bandę PROSTAKÓW. I
    > sami Amerykanie jakoś to czują, gdzie ich miejsce, przykładowo
    > tzw. akcent brytyjski jest traktowany tam jako bardziej
    > szlachetny, bardziej "sexy" :)

    Może i tak na nich patrzą ale wiernie im służą. Od 45roku widziałeś na
    arenie międzynarodowej choć jeden oficjalny protest jakiegokolwiek kraju
    Europy Zachodniej wobec polityki USA? W pytaniu pomijam czasy Francji
    gaulleowskiej, bo akurat ten miał w swoim słowniku termin "NIE" dla
    jankesów, choć ci znacząco pomogli mu w tym aby to on rządził krajem a
    nie komuchy.