  • Data: 2023-08-26 21:20:01
    Temat: Re: ISDN
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ale tranzystor o ft=90MHz, 70MHz juz prawie nie wzmacnia.

    Praca jako generator, czyli podtrzymanie kolebania obwodu rezonansowego,
    nie wymaga wzmocnienia wiele większego od jedności.

    > A tu jeszcze odszukalem katalog
    > https://www.elenota.pl/datasheet-pdf/60697/CEMI/CEMI

    Miałem ten katalog na papierze! Okładka była żółta.

    > on mial 40MHz. 90 miala seria BF45x
    >
    > No coz, skoro nadawał, to widac był spory zapas parametrow.

    Na pewno był w obudowie metalowej. Miałem ich cały worek.

    > Ale zeby zrobic na nich 2MW nadajnik ... sporo by trzeba.
    > No coz, najmocniejsze w katalogu były BDY24/25 .
    > Ich 10MHz na Warszawe I wystarczy, ale ... nadal trzeba dziesiątki
    > tysiecy ...

    Nadajnik w Solcu jest szwedzki, czy jakiś. Nowoczesna konstrukcja,
    można powiedzieć, że szczytowe osiągnięcie w tej dziedzinie.

    > Swoją droga ... nie pamietam ich.
    > wyrob tylko z katalogow, czy cala produkcja szla gdzies do celow
    > specjalnych?

    Ja pamiętam. Nawet teraz można kupić za 6 zł na Allegro.

    --
    Jarek