  • Data: 2023-08-27 21:28:48
    Temat: Re: ISDN
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Aug 2023 21:20:01 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nadajnik w Solcu jest szwedzki, czy jakiś. Nowoczesna konstrukcja,
    > można powiedzieć, że szczytowe osiągnięcie w tej dziedzinie.

    Jak "impulsowy"/"cyfrowy", to tych tranzystorów moze byc mniej
    potrzeba. Ale czy takie BDY24 sie do tego nadaja?

    Jeszcze jedna sprawa - takie 2MW na 50 ohm, to 10kV.
    Na lampach jakby latwiej :-)

    > Ja pamiętam. Nawet teraz można kupić za 6 zł na Allegro.

    Teraz mozna. A dawniej?
    Były w jakims popularnym sprzecie uzywane?

    Bo nie wiem - skleroza mi jakos wybiorczo wyczysciła, czy faktycznie
    nigdy sie nie spotkałem - ani w praktyce, ani w czasopismach ..

    J.