  • Data: 2013-03-03 20:26:05
    Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello hisjusz,

    Sunday, March 3, 2013, 6:26:12 PM, you wrote:

    > Autostrada nie ma skrzyżowań dróg tylko tyle albo aż tyle różni ją od
    > expresów ki, nie potrzeba pasa awaryjnego, lecz powinien być jeżeli ma
    > się na niej jeździć powyżej 90km/h i wyprzedzać.
    > 110 wydawało mi się na A4 Wrocław Legnica śmieszne aż do Soboty z dwa
    > tygodnie temu. W ową Sobotę jechałem do Zgorzelca a na przeciw leg łych
    > pasach do Wrocławia był dzwon co 500 metrów i kolejne samochody w amoku
    > wpadały na już istniejąca kolizje (nie ma awaryjnego więc nie ma gdzie
    > nawet zjechać).

    Zapewniam Cię, że pas awaryjny przed karambolem na autostradzie nie
    chroni. Ochronić może wyuczona reakcja wciskania włącznika świateł
    awaryjnych przy każdej podejrzanej sytuacji na drodze. No i używanie
    tylnych przeciwmgłowych przy _słabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy
    kodeks jeszcze na to nie pozwala.

    [...]

    > SUV bez wciśniętego stopu ani awaryjnych. Bardzo szybko się do niego
    > zbliżyłem, szczęśliwie na lewym pasie nikt nie jechał, wiec udało mi się
    > odbić.

    Ale to tylko świadczy o głupocie kierowcy SUVa. Ja musiałem kiedyś
    zmieścić się pomiedzy samochodem na lewym pasie a barierką... Udało
    się. Tez samochód bez awaryjnych.

    --
    Best regards,
    RoMan