eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyITD ma w dupie ograniczenia prędkości › Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.et
    ernal-september.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Date: Sat, 9 Mar 2013 10:17:13 +0100
    Organization: Mac?winka
    Lines: 54
    Message-ID: <kheujt$ffj$1@dont-email.me>
    References: <kgu4nc$1ib$1@news.vectranet.pl> <kgvds6$7ag$1@dont-email.me>
    <513387b3$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <khb018$f6r$1@node1.news.atman.pl>
    <5139abb6$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <khcf27$4t2$1@dont-email.me>
    <5139c50b$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <khct8c$cft$1@dont-email.me>
    <5139fe0a$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="33d77907c36b825e50160ea8a1d0d64d";
    logging-data="15859";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX195/2gQVdhlma42fR/QueLK5OccW7Ql0U0="
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Cancel-Lock: sha1:tgUghMBpUfgcb1pxGtiMYBcI3Uw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485704
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-03-08 15:04:40 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    > On 2013-03-08 11:01:29 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:
    >>>>> Czego ma byc nie widac po 50m
    >>>> Tego, co w normalnych warunkach widać na takim dystansie...
    >>> Skoro zauwazam lekka mgielke, to znak ze czegos tam po 50m nie widac.
    >> Nie lekką mgiełkę, ale zmniejszoną przejrzystość,
    > Ktora niewatpliwie ma miejsce,
    >> powodującą ograniczenie widoczności poniżej 50 metrów.
    >> Nie 100, nie 10, a 50.
    >> Najprościej to się obserwuje na słupkach hetkometrycznych...
    > te slupki stoja co 100m i sie do pomiaru 50m nie nadaja :-)

    U mnie świetnie się sprawdzają.
    Zazwyczaj tak (fakt, poza miastem), że będąc w połowie drogi między
    dwoma takimi, doskonale widzę, czy widzę ten drugi z przodu, czy go nie
    widzę.
    :-)


    > Ale dlaczego po slupkach, a nie po swiatlach samochodow z naprzeciwka?

    Bo białe lepiej się przebija, bo widzę _światło_, a nie samochód, bo
    jeśli nic nie widzać powyżej 50 metrów, to tych samochodów nie widać
    tak samo, jak tego nieszczęsnego słupka.

    > O i to chodzi - im dalej, tym gorzej widac, nie ma jakiejs wyraznej
    > granicy, do ktorej odleglosc mozna zmierzyc.

    Jest - zawsze jest to granica widzialności. Czasem to 2 metry, czasem
    42, czasem 2183...
    :-)



    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/kilkadzies
    iat-rozbitych-aut-na-a4-autostrada-zablokowana-przez
    -pol-dnia,306682.html
    pierwsze
    >
    > zdjecie - ile ciezarowek widac ?

    Jedną.

    > http://www.youtube.com/watch?v=2eh75u-jaYI
    > ile latarni wynosi widocznosc ?

    Jedną.
    Coś to nam daje w rozmowie o widoczności i włączaniu świateł w
    określonych warunkach?


    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: