eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyITS › Re: ITS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITS
    Date: Fri, 8 Feb 2013 08:43:59 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 40
    Message-ID: <1a2podnnbctpo.batavv9vhwul$.dlg@40tude.net>
    References: <to4ox4wz4kn8$.n3ii5smi45wo$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1360309394 13941 82.143.187.50 (8 Feb 2013 07:43:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Feb 2013 07:43:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2482488
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 16:04:56 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    > W dniu czwartek, 7 lutego 2013 23:15:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >> Inteligentny system transportu
    >> http://auto.dziennik.pl/drogi/artykuly/401772,to-bed
    zie-rewolucja-w-ruchu-miejskim-tak-juz-jest-w-londyn
    ie-i-sztokholmie.html
    >> Czegos tu nie rozumiem ...
    >>
    >> to po zainstalowaniu systemu jezdzi sie lepiej, i z niewiadomych przyczyn
    >> natezzenieu ruchu maleje, jezdzi sie gorzej i dlatego maleje, czy po prostu
    >>
    >> pobiera oplaty za wjazd do miasta/centrum ?
    >>
    > Może kluczem jest inteligentne sterowanie światłami. W Łodzi w centrum w

    Teoretycznie wlasnie tak, ale

    > dzień średnia prędkość to 18 km/h. To jak podnieść do 20km/h to o 10%
    > zwiększy się przepustowość. Proste jak budowa cepa.

    Ale wtedy natezenie ruchu wzrosnie, a oni pisza ze spadnie :-)

    Oczywiscie mozliwe ze rozmowca cos zle powiedzial, a pismak dodatkowo
    pomylil.

    No chyba ze ... ITS zatrzymuje kierowcow na wjazdach na "magistrale",
    dzieki czemu jedzie ich mniej i moga szybko i plynnie przejechac ...

    > Jadę sobie 40
    > na trójce. Obroty małe, mało hałasu, mało spalin, nie muszę ruszać od
    > zera na każdym skrzyżowaniu. To jak same światła potrafią się
    > zsynchronizować to do kurwy nędzy dlaczego ci od świateł ich nie
    > zsynchronizują żeby całą dobę tak było jak w tej chwili jest przez
    > godzinę. Ja nie chcę żeby synchronizowali na 50. Niech zsynchronizują na
    > 40. Od razu było by mniej wypadków, a jak by były to lżejsze.

    A nie lepiej zeby jak juz synchronizuja, to na 60 ? Wypadkow bedzie tyle
    samo :-)

    A tak po prawdzie to predkosc zielonej fali zalezy od warunkow.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: