eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-03-04 16:01:48
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Dnia Sun, 15 Feb 2009 10:35:11 +0100, Krzysztof Drewicz napisał(a):
    >
    >> Człowieka który w w/w rozmowie uczestniczył, oraz, dodatkowo a na
    >> ogół Sąd od tego zaczyna, powołuje się biegłego który orzeka że
    >> jakość nagrania jest OK, nie występują zniekształcenia mogące
    >> świadczyć o manipulacji etc... tempo głosu jest stałe, jest to
    >> czasem nawet psycholog a nie jakiś elektronik-centralowiec, często
    >> wypowiada się akustyk (np gdy Sąd usłyszy odgłosy w tle etc...).
    >
    > A strona przeciwna sięga po wyrok SN w tej sprawie....

    i co?

    i sąd może go olać ciepłym moczem.


    bo w polskim prawodawstwie nie ma precedensu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: