eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingIle czasu zajmie komputerowi rozszerzony algorytm euklidesa? › Re: Ile czasu zajmie komputerowi rozszerzony algorytm euklidesa?
  • Data: 2020-01-02 12:36:02
    Temat: Re: Ile czasu zajmie komputerowi rozszerzony algorytm euklidesa?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 stycznia 2020 23:25:50 UTC+1 użytkownik Maciej Sobczak napisał:

    > Super, noworoczne otwarcie. :-)

    > Przecież pisałem o merytorycznej konkurencji.
    >
    > I oczywiście zależy co to znaczy "droga". Są programy, przy zakupie których
    Mathematica ginie w finansowym szumie.

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Misar
    >
    > Poproszę o dalsze wskazówki. To jest tak inna półka, że nawet tej półki nie
    znalazłem.

    Na ile mogę się domyślić, chodzi o projekt MIZAR, zapoczątkowany przez Andrzeja
    Trybulca z Białegostoku.

    http://mizar.org/

    Projekt podobny np. do Coq albo systemu LCF Robina Milnera (dla którego powstał język
    ML).

    W niektórych kręgach notacja Mizara jest popularną notacją do formalizacji dowodów
    matematycznych