  • Data: 2012-06-17 18:12:54
    Temat: Re: Ile mocy mogę podłaczyć na fazę?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2012 00:00, Anerys pisze:

    >> Jaki kraj? Normalny biznes!
    >
    > Biznes od (prawie) monopolisty...

    Jakiego monopolisty? Energię możesz sobie kupować u kogo chcesz!

    > Porównując do telefonów... gdyby był jeden GSM i jeden stacjonarny, to z
    > pewnoścą minuta bya by po 2-3 PLN minimum bez ulg...

    Ale dostawców energii jest mnóstwo.

    > Nie mówię, że płacić za prąd nie należy... tylko rozbijanie tego na
    > pierdylion składników stwarza pole do nadużyć...

    A uważasz, że wrzucanie wszystkich składników do jednej sumy i
    nieujawnianie składników nie stwarza pola do nadużyć?

    Tak to przynajmniej wiesz, ile płacisz "przewoźnikowi" za dostarczenie
    prądu tudzież gotowość jego dostarczenia w określonej ilości, ile
    płacisz producentowi za wyprodukowanie, a ile płacisz za jakieś inne
    dodatki.

    W czym masz problem? W dodawaniu?