  • Data: 2019-12-14 01:56:44
    Temat: Re: Ile zajmie komputerowi mnożenie liczb rzędu 2^128
    Od: osobliwy nick <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tlumaczyl;em ci jak to sie szacuje byc zrozumial i nie bil piany na grupie

    Nie biję piany :)

    > znasz chyba jakies elementarne podstawy asemblera?

    Nie.

    > zrozum podstawy i przestaniesz bic piane

    To albo mam zrozumieć podstawy, albo przestać bić pianę. Bez pytań i odpowiedzi o te
    podstawy raczej ich nie zrozumiem.

    > pytanie jest zasadniczo ok ale jako ze malo znasz si ena tym temacie to gdy piszesz
    rozne eleboraty to jakby siejesz niekompetencje i to jest troche denerwujace

    Ja próbuję tylko oszacować ten prosty czas, w odpowiedzi na wydawałoby się proste
    pytanie. Ale wszystko wskazuje na to, że chyba nie jest ono wcale takie proste i
    wszystko rozbija się o niuanse i szczegóły. Tym bardziej dla mnie, skoro jestem dosyć
    zielony w temacie programowania i optymalizacji.

    > ile to konkretnie trwa najlepiej nalezy sprawdzi samemu, trzeba to wtedy napsiac w
    c lub w asmie i samemu odpalic, komputer umozliwia r obienie doklednych testow i nei
    ma z tym problemu... jak masz kilka stowek czy tysiaka do wydania to moge ci
    potestowac za kase co tam chcesz i udzilic ci tez konsultacji ale nie pale sie do
    tego bo jestem zmeczony leniwy i nie mam wprawy w zalatwianiu formalnosci - z
    drugiej strony robic tego za darmo mi sie nie chce bo mam ciekawsze rzezy do roboty

    Jestem skłonny zapłacić komuś za konkretne testy, ale Twojej wypowiedzi nie traktuję
    jako propozycji, tylko danie mi do zrozumienia, że bardziej szczegółowa odpowiedź
    wymaga nakładu pracy, której Ci się nie chcę ot tak wykonywać dla jakiegoś anonima z
    internetu. Sam napisałeś wielokrotnie, że problem Cię nie interesuje, a moja osoba,
    czy też sposób w jaki się wypowiadam Cię denerwuje. Nie podejmę współpracy z kimś kto
    traktuje mnie jak natręta, ignoranta i petenta, a rozważany problem przyprawia go już
    z góry o migrenę, to na pewno. A i Tobie nie wykonywałoby się zlecenia przyjemnie dla
    kogoś takiego :)

    Szukam kogoś do współpracy, ale nie na gwałt, a do tego mam jeszcze kilka innych
    zagadnień związanych z tym tematem, więc wolałbym, żeby ktoś komu dam do wykonania
    podobne zlecenia nie chciał mnie rozszarpać już na wstępie, ledwo po zapoznaniu się z
    zadaniem :)