  • 1. Data: 2013-05-04 12:15:30
    Temat: Re: Immobilizer?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Pisałem 15 kwietnia o problemach z odpaleniem mojego auta. Odpowiadam w
    nowym temacie, bo stary temat mi w Thunderbirdzie wygasł i nie wiem czemu.
    Taki monit:
    Błąd!
    Odpowiedź serwera grup dyskusyjnych:No such article number 637043
    Prawdopodobnie wiadomość jest przedawniona
    <kkhm4t$1pt$1@news.vectranet.pl> (637043)

    A w temacie okazało się po sprawdzeniu komputerem że winny jest czujnik
    położenia wału korbowego. A dokładnie po przyjrzeniu się i sprawdzeniu
    połączeń, wtyczka której zachciało się nie kontaktować.
    Taka duperela a można wtopić kilka stów na wymianie czujnika plus kilka
    za ewentualną lawetę.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 2. Data: 2013-05-05 00:55:53
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-04 12:15, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > połączeń, wtyczka której zachciało się nie kontaktować.
    > Taka duperela a można wtopić kilka stów na wymianie czujnika plus kilka

    Stąd nauka jest dla żuka:

    weźta kuźwa podnieśta tę maskę, sprawdźta rurę turbo i wtyczki w zasięgu
    ręki/wzroku.
    Potem odłączta akumulator, spalta fajkę (jak ktoś pali), spróbujta
    odpalić. Potem dzwońta po lawetę.

    Jakiś czas temu opisywałem przygody z partaczami z LPM MOTORSPORT z
    Poznania, którym powiedziałem dokładnie, co mają zrobić i wymienić NIE
    SPRAWDZAJĄC NICZEGO innego.... Czujniczki łącznie za 200 zł, kolejne 200
    przewidziałem "za robotę"...
    a oni przez KWARTAŁ naprawiali mi 18-letnie, wolnossące Audi narażając
    mnie na koszty wymiany całego WN, komputera/sterownika... i ch*wie czego
    jeszcze, gdybym się nie wściekł:
    Ostatecznie samochód z serwisu zabrałem pod dom na holu, zrobiłem sam
    to, co im kazałem pierwotnie zrobić - w 20 minut.
    Furka zapaliła, pojechała i jeździ do dzisiaj :)