  • 1. Data: 2013-05-04 13:58:39
    Temat: zimny diesel
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Jak w temacie.
    Jak jest zimny po nocy, to zapala i od razu gaśnie.
    Jak drugi raz zapalimy, to chodzi normalnie.
    Silnik to BMW M47N2

    jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2013-05-04 21:52:13
    Temat: Re: zimny diesel
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-05-04 13:58, m...@i...pl pisze:
    > Jak w temacie.
    > Jak jest zimny po nocy, to zapala i od razu gaśnie.
    > Jak drugi raz zapalimy, to chodzi normalnie.
    > Silnik to BMW M47N2
    >
    > jakieś pomysły?

    Na temat nie,
    ale nie sądziłem, że po mojej nieobecności na grupie,
    takie ikony jak Twoja osoba, jeszcze tutaj będą.
    Pamiętam ten piękny strzał, wtedy miałeś siakiegoś "mesia" AMG,
    a teraz na szachownice się przerzucił? no profanacja ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 3. Data: 2013-05-05 09:02:31
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/04/2013 09:52 PM, gadacz wrote:

> [...]
    > Pamiętam ten piękny strzał, wtedy miałeś siakiegoś "mesia" AMG,
    > a teraz na szachownice się przerzucił? no profanacja ;)

    zawinąłem starą beeme dla funu.
    Gwiazde nadal mam, ale inną.

  • 4. Data: 2013-05-05 22:57:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-04 21:52, gadacz pisze:
> [...]
    > Pamiętam ten piękny strzał, wtedy miałeś siakiegoś "mesia" AMG,
    > a teraz na szachownice się przerzucił? no profanacja ;)
    Kryzys podobno dopiero idzie, więc kto wie, czy kiedyś nie doczekamy się
    postów megrimsa na temat problemów z odpalaniem jego świeżo zagazowanej
    Pandy ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2013-05-06 18:25:00
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości:

    > Jak w temacie.
    > Jak jest zimny po nocy, to zapala i od razu gaśnie.
    > Jak drugi raz zapalimy, to chodzi normalnie.
    > Silnik to BMW M47N2
    >
    > jakieś pomysły?

    Po nocy gdy silnik zimny należy autko podpiąć pod INPE i zmierzyć wartości:
    przede wszystkim bieżące ciśnienie na szynie CR i napięcie na świecach.

    Jak dla mnie winowajcami mogą być:
    - "zimne luty" na sterowniku świec żarowych,
    - padająca elektryczna pompa paliwa w baku,
    - zapchane filtry paliwa,
    - zasyfiony elektrozawór sterowania turbiną lub zawór EGR

    Pozdr.
    +

    --
    Bugatti

  • 6. Data: 2013-05-06 23:55:42
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:57, Maciek pisze:
    > Kryzys podobno dopiero idzie, więc kto wie, czy kiedyś nie doczekamy się
    > postów megrimsa na temat problemów z odpalaniem jego świeżo zagazowanej
    > Pandy ;-)

    Wtedy to zapewne rzucę picie ;)
    herbaty oczywiście, bo kawy już nie tykam ;p

    pozdrawiam
    gadacz