  • Data: 2011-03-05 11:32:12
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: wm <...@w...pn> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Kulesza wrote:

    > Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
    > słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez
    > cały czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.

    no to może:

    - składamy reklamację,
    - jeśli nie przynosi skutku, powołujemy własnego eksperta i składamy
    następną z żądaniem zwrotu kosztów,
    - jeśli także nie pomoże zwracamy się do sądu który szybko i sprawnie
    decyduje na naszą korzyść, nakazuje zwrot poniesionych kosztów i nakłada
    karę na operatora za świadome sprzedawanie towaru niezgodnego z ofertą.

    Po pierwszych kilku wyrokach znikną neostrady 2 w cenie 6.

    Nie da się? Na rozprawę czeka się miesiącami, sędziowie są przeciążeni,
    cały system prawny niesprawny?
    No to może naprawmy najpierw ten system, który jest podstawą istnienia
    całego państwa a nie twórzmy kolejne prawa które mają na celu jego
    ominięcie w całości?

    Może warto wreszcie dać ludziom możliwość skutecznej obrony swoich
    interesów a nie zmuszać ich do wystawania przed gabinetem urzędnika, jak
    przed jakim kacykiem w Kongo by łaskawie raczył stanąć w ich obronie?