    From: "Marek Panek" <mpanekNOSPAM!@lh.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Informacja od mojego prowidiera...
    Date: Tue, 21 Jun 2005 17:11:32 +0200

    Użytkownik "Mr.FX" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1wa1f6o0ho62k.dlg@bridge.uss.enterprise.studiof
    x.biz...
    > [...]
    >
    > Moi klienci też mają ostatnio takie telefony. Mimo, iż każdy powinien
    > przed zakupem sprawdzić co i od kogo kupuje, uważam że, powinni tych
    > naciągaczy skazać za oszustwa.

    Dzis dwóch naszych klientów sie z nami skontaktowało, ze identyczny proceder
    ma miejsce. Zazwyczaj przemiła Pani dzwoni mówiąc ze reprezentuje Szwedzką
    firmę i otrzymała informacje, że ktoś chce zarejestrować domene zawierającą
    nazwę firmy (owej ofiary) i 'dzięki naszej firmie ma Pan pierwszeństwo do
    tej domeny'. Klient pod wpływem emocji i zdenderowania często przystaje na
    propozycje EUWEB. Co ciekawe, jeden klient powiedzial ze sprawe przemysli i
    sie skontaktuje, a Ci tymczasem zarejestrowali tą domene na SIEBIE.
    Widocznie nie chcieli, żeby ten klient skontaktował się z jakąś uczciwą
    firmą... Coś trzeba z tym zrobić..

    Serdecznie pozdrawiam życząc miłego dnia.
    --
    Marek Panek, Light Hosting.
    Tel: +48.616417276, GSM: +48.507015900