  • Data: 2005-06-28 07:59:44
    Temat: Re: Informacja od mojego prowidiera...
    Od: wer <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK wrote:
    > Dzien dobry
    >
    > Niniejszym ostrzegamy naszych klientow, uzytkownikow serwerow, wirtualnych
    > przed roznego typu firmami (szczegolnie jedna ze Szczecina), ktore jak
    > podaja, zajmuja sie rejestracja domen internetowych, tymczasem naciagaja
    > klientow do placenia
    > ogromnych cen za nowe domeny.

    Stara sprawa, od roku gdzies tak dzialaja. Sam mialem sporo telefonow od
    klientow w tej sprawie. Co ciekawsze firma potrafi wystawic fakture za
    domene jesli ktos wyrazi wstepnie zainteresowanie przez telefon (nie
    zamowi, tylko stwierdzi, ze sie zastanowi), a potem wysylac na takiego
    klienta windykacje.

    wer