  • 1. Data: 2004-05-10 16:27:26
    Temat: Internet Explorer i Wirus ?
    Od: "zorad zorad" <z...@g...pl>

    Witam,

    Mam dziwna sytuacje. Gdy otwieram strone WWW z ramkami w Interet Explorerze,
    to po zaladowaniu pokazuje sie ona na mniej wiecej 0,5 sek ze wszystkimi
    ramkami tak jak powinno to wygladac, a nastepnie zawartosc okna robi sie
    biala, tak jak "_blank". Trescia strony (gdy sprawdzam kod) jest wowczas
    stona z <FRAMESET....

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-10 17:15:21
    Temat: Re: Internet Explorer i Wirus ?
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On Mon, 10 May 2004 16:27:26 +0000 (UTC), zorad zorad wrote:
> [...]
    > a nastepnie zawartosc okna robi sie biala, tak jak "_blank".
    > Trescia strony (gdy sprawdzam kod) jest wowczas stona z <FRAMESET....

    Przejdź przez <http://evil.pl/pip/faq.html#1> i daj znać, jak poszło.

    Miałeś pytać nie na pl.internet.polip, tylko na pl.internet.pomoc
    (FUT tamże).

    Następnym razem zanim napiszesz na jakąś grupę, zajrzyj
    na <http://www.killfile.pl> i przeczytaj opis (i ew. FAQ).

    --
    ////))) The UNIX Guru`s view of Sex: unzip; strip; touch; :
    //|-O-O ) finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep :

  • 3. Data: 2004-05-10 20:26:08
    Od: "zorad zorad" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzieki, jestem w trakcie lektury ;-)

  • 4. Data: 2004-05-10 20:33:26
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On Mon, 10 May 2004 20:26:08 +0000 (UTC), zorad zorad wrote:
    > Dzieki, jestem w trakcie lektury ;-)
    [...]

    O matko. To dobrze. Pamiętaj, żeby dać znać, jak poszło
    -- ale tylko i wyłącznie na *pl.internet.pomoc*.

    Nie wiesz, co to FUT? -- <http://evil.pl/pip/su.html#fut>.
    Szybko nadrób też <http://evil.pl/pip/netykieta.html>.

    PS
    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    --
    ////))) To nieważne. Ważne jest przestrzeganie przepisów BHP. :
    //|-O-O ) Zwłaszcza na kolei. ["Hydrozagadka"] :