  • Data: 2020-03-10 17:22:43
    Temat: Re: Internet do samochodu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-03-2020 o 21:18, xxx pisze:

    > nie da się, wszystko drożeje, powoli cennik idzie w górę, pakiety też
    > będą szły w górę, także trzeba brać co jest. Taniej to już było.
    > W takiej kwocie to nie wiem czy trolujesz czy liczysz na cud z nieba?

    Liczę że ktoś coś podrzuci, albo chociaż ostrzeże przed pułapkami.
    Niby fajne pakiety (15 - 18 zł) są w lajtmobile, ale jak się wczytasz,
    to okaże się że za skorzystanie za granicą od razu jest 20 zł więcej w
    miesiącu.
    Albo podobnie w otvartej - 24 zł za opłatę aktywacyjną.

    Ktoś ma podobną ofertę, ale bez tego typu pułapek?

    > Może jeszcze frytki do tego?
    > Takie coś można ugrać przy przeniesieniu numeru przez chwilę jak są
    > jakieś promocje że płacisz połowę za no limit.
    > Tak normalnie to chyba tylko a2 mobile, masz za 19,90 no limit rozmowy,
    > smsy. mmsy i 10gb

    Miałem kiedyś a2mobile, ale poddałem się, gdy zlikwidowali roaming, nie
    zmieniając ceny tego pakietu.