eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInternet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność. › Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
  • Data: 2020-02-11 10:54:44
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: ivan <i...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Feb 2020 18:05:52 +0100, Irokez napisał(a):

    > tak, btsearch.pl
    > btsearch.net jest nieaktywna, możesz sprawdzić w googlach

    Nie wpadłbym na to. Ale widzę jesteś dociekliwy zatem sobie poradzisz. Ale
    znalazłeś w końcu czy nie znalazłeś: http://beta.btsearch.pl/? Bo wyciąłeś
    w odpowiedzi. Dobra, przyjmijmy, że znalazłeś. Zatem wiesz już gdzie szukać
    by odnaleźć w jakim miejscu jest lokalizacja, w której chcesz
    zainstalować Internet na wypasie. Ale musisz wiedzieć czego szukać.
    Porozwijaj sobie "dymki" i poszukaj pasm LTE. Ale to, to chyba wiesz.
    Ale to informacja dla innych co pytają w innym wątku, a czytają ten.

    > a dzięki, coś miłego z rana.

    Nie wszystko na raz bo się zniechęcisz. Po kolei.

    > Ok, będę szukał na ich stronach.
    Nie musisz. A i nawet krawaciarz w saloonie wszystkiego ci nie powie, bo
    nie ma o tym bladego pojęcia. A ty już wiesz, czego już musisz szukać i
    gdzie.

    > A co? Odpowiednie modele modemów LTE
    >
    > o.. czyli sprzęt też ważny. To już sprawdzam w dokumentacji Huawei B593.
    Skoro już go kupiłeś to nic innego ci nie pozostało. Ale jakbyś nie był tak
    narowisty to zapoznałbyś się z tym:
    https://openitforum.pl/uploads/monthly_2018_09/2s8lr
    ms.png.fc6ac6ab177d20f7188de68419f6438b.png
    A tu masz link do elektrody, gdzie goście rozkminiają temat B618 czy B715
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3479510.html
    Wygląda na to że: 715, 618, 525, i do nich jakaś właściwa antena oczywiście
    z Dipola. Jak już wiesz panel do miasta a yaga na wieś.

    > tak trochę ogólnie, ale niech będzie. Bardziej kierunkowa charakterystyka.

    Podać ci linki do Dipola?

    > Dzięki, pozdrawiam i też nie lubię poniedziałków.
    Mów za siebie.

    Należy pamiętać o tym, że sam fakt że jakiś modem agreguje pasma nie
    oznacza, że będzie agregował je w każdych warunkach bo na to musi pozwolić
    "nadawca" Internetu na wybranym BTS'ie. Wątpię aby takie info sprzedał pan
    z saloonu. Pozostają zatem tylko testy.

    A co do pakietów. Ostatnio babeczka z Orange mówiła coś o pakiecie 1TB za
    300 pln /rok (na karte). Jest gdzieś więcej i taniej?

    Pozdrawiam
    ivan