  • 1. Data: 2007-06-21 17:01:34
    Temat: Rozłączający się internet.
    Od: m...@i...pl

    Cześć. Proszę o pomoc. Mam problem z neostradą 1mb. Kiedy np. gram w
    gierki internetowe, szukam informacji po necie czy gadam przez gg, to
    nie mam żadnego problemu z internetem. Natomiast gdy włączę program
    typu: BitCometa, BitSpirit czy Trurbo Torrent połączenie zostaje
    zerwane. Czasem rozłącza się po 5 minutach, a czasem po godzinie.
    Mógłby mi ktoś pomoc? Co mam zrobić aby się internet nie rozłączał? Z
    góry dzięki

  • 2. Data: 2007-06-21 18:12:49
    Temat: Re: Rozłączający się internet.
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule m...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > zerwane. Czasem rozłącza się po 5 minutach, a czasem po godzinie.
    > Mógłby mi ktoś pomoc? Co mam zrobić aby się internet nie rozłączał? Z

    Przestań wysycać łączę, czyli ustaw sobie jakiś limit 95% w programie do
    ściągania.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 3. Data: 2007-06-22 12:24:40
    Od: m...@i...pl

    Możesz mi dokładnie powiedzieć jak to zrobić? Bo niby ustawiłem
    parametry, ale problem dalej występuje.

  • 4. Data: 2007-06-23 20:05:21
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .com...
[...]

    NTG. Czy to jest problem polskiego internetu?

  • 5. Data: 2007-06-25 15:14:53
    Od: m...@i...pl

    On 23 Cze, 22:05, <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > góry dzięki
    >
    > NTG. Czy to jest problem polskiego internetu?

    Tak. Problem dotyczy neostrady. Proszę niech mi ktoś pomoże...

  • 6. Data: 2007-06-25 15:34:29
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    m...@i...pl pisze:

    > Tak. Problem dotyczy neostrady. Proszę niech mi ktoś pomoże...

    Tutaj odpowiedzi na Twój problem nie znajdziesz. Poszukaj sobie grupy o
    nerwostradzie.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 7. Data: 2007-07-01 19:11:12
    Od: T <t...@i...invalid>

    mateq10 pisze:

> [...]
    > zerwane. Czasem rozłącza się po 5 minutach, a czasem po godzinie.
    > Mógłby mi ktoś pomoc? Co mam zrobić aby się internet nie rozłączał? Z

    Ale co się dzieje? Musisz restartować modem? Jeśli tak, to może jest po
    prostu uszkodzony i przy większym obciążeniu tak się zachowuje.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 8. Data: 2007-07-26 08:45:28
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    >Tak. Problem dotyczy neostrady. Proszę niech mi ktoś pomoże...

    A czy neostrada=poski internet ? To tylko jedno z wielu łacz dostepowych.
    Szukaj grupy alt.pl.neostrada.

    Lee