  • 11. Data: 2002-04-16 21:25:50
    Temat: Re: Internetia czy Pro futuro...
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <s...@g...k.pl>, Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Nie tylko. Pro-Futuro ma także styk we Wrocławiu w WRIXie.

    we Wrocławiu mają tylko statyczny ruch i tylko z wrocław-wrocław idzie
    ruch via WRIX.

    Pro-Futuro ma także styki bezpośrednie z:
    * taskiem
    * cyfronetem
    * umcs

    Gdzie wymienia ruch przez BGP - AFAIR

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 12. Data: 2002-04-17 13:26:42
    Od: Marcin Jarota <m...@m...szczecin.pl>

    > we Wrocławiu mają tylko statyczny ruch i tylko z wrocław-wrocław idzie
    > ruch via WRIX.

    W Szczecinie ma tego samego typu lacze z AMSK.
    MJ

  • 13. Data: 2002-04-18 01:38:08
    Od: "gordonfreeman" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Damian Parus" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mieszkam w Poznaniu i chce postawic sobie stalke. Do wyboru mam
    > internetie i pro futuro. Ktore lepsze, co wybrac biorac pod uwage iz
    > docelowo lacze bedzie coraz bardziej obciazane i upgradowane?

    Troszkę nie na temat ale chciałem wszystkich ostrzec przed użytkowaniem
    sieci ICP. Może i mnie zbesztacie ale po prostu ostrzegam innych. Tak dla
    jakiejkolwiek wiadomości. Choć wydaje mi się że już to wiecie.

  • 14. Data: 2002-04-18 11:41:23
    Od: "Łukasz Orzechowski" <t...@i...pl>

    "Damian Parus":

    > Mieszkam w Poznaniu i chce postawic sobie stalke. Do wyboru mam
    > internetie i pro futuro. Ktore lepsze, co wybrac biorac pod uwage iz
    > docelowo lacze bedzie coraz bardziej obciazane i upgradowane?

    Przede wszystkim, powinienes zastanowic sie do czego bedziesz uzywal lacza.
    Pro Futuro wprowadzilo ograniczenie pasma dla uslug p2p, praktycznie
    uniemozliwiajac pobranie czegokolwiek za pomoca eDonkey, Kazaa i tym
    podobnych. Przy czym, w BOK-u zapewniaja ze niczego nie ograniczaja - choc
    fakty jaskrawo temu przecza - bardzo mi to przypomina postepowanie TPSA i
    bardzo mi sie nie podoba. W niektorych miastach, z tego co mowia ludzie,
    Futuro dziala po prostu tragicznie. Dotyczy to Warszawy, Lublina, Lodzi,
    Szczecina, Wroclawia. W Krakowie w zasadzie nie mam sie czego czepiac oprocz
    programow p2p (ktore jednak sa wazne dla klientow, wiec nie czepiac sie nie
    da).
    Polecam przesledzenie dyskusji na news.futuro.pl, grupa futuro.komunikaty.
    Uzytkownicy nie sa zbyt zadowoleni, ja rowniez nie - gdyby nie to, ze umowa
    jest podpisywana na rok, zaczalbym sie rozgladac za innym providerem.

    Zreszta, kilka wypowiedzi uzytkownikow:

    a92bpa$e80$...@s...futuro.pl
    a944v6$lve$...@s...futuro.pl
    a7hv1o$b1c$...@s...futuro.pl
    a7hve3$b6l$...@s...futuro.pl
    s...@4...com
    a82rio$tca$...@s...futuro.pl
    a82rur$tkr$...@s...futuro.pl
    a8fttf$i2u$...@s...futuro.pl
    a8pbfk$v5v$...@s...futuro.pl

    pozdrawiam,
    Łukasz Orzechowski

  • 15. Data: 2002-04-19 10:10:53
    Od: Paweł Więcek <c...@v...net>

    Thus wrote Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>:
    > Tyle, że pewnie z Telenergo ich jakaś umowa wiąże.

    Czy wiąże to nie wiem, ale teraz gdy Telenergo będzie ich udziałowcem...

    Paweł

    --
    (___) | Pawel Wiecek ------------------- <c...@v...net> <+48603240006> |
    < o o > | WWW: http://www.coven.vmh.net/ [ Debian GNU/Linux developer ] |