  • 51. Data: 2012-09-30 12:28:39
    Temat: Re: Inwalidzi za kółkiem
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-09-29 17:31, Marcin Kiciński pisze:

    > A kiedy zrobi się naprawdę ciemno, to ja zdejmę okulary, a ty rozbijesz
    > szybę młotkiem?

    Podpisałeś cyrograf, że będziesz ściągał okulary gdy będzie naprawdę
    ciemno? Bo ja Ci nie wierzę. A co będziesz robił gdy będzie zmierzch?
    Wtedy nie będziesz jeździł?

  • 52. Data: 2012-09-30 15:48:17
    Od: Trefniś <t...@i...pl>

    W dniu 30.09.2012 o 12:10 pisze:

    > Jesteś idiotą?

    Nie. Ratując TWÓJ(!) honor, dodałem EOT.
    Ale uwielbiam, kiedy kopnięty w żyć usiłuje wejść przez okno.
    Nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie dobrowolnie pozbywają się czci i
    honoru...
    Atawizm?
    EOT

    --
    Trefniś
    Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają

  • 53. Data: 2012-09-30 19:01:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trefniś,

    Sunday, September 30, 2012, 3:48:17 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale uwielbiam, kiedy kopnięty w żyć

    Rzyć!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2012-09-30 20:58:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "normales" <n...@m...les>

    > miasto wyłączyło reklamy na czas egzaminu? Jaki miło... ale chyba
    > niepotrzebnie ;p

    Chłopie, jak my robiliśmy prawojazdy to nie było:
    - reklam na skrzyżowaniach
    - fotelików dla dzieci
    - nawigacji samochodowych
    - telefonów komórkowych
    - ogólnodostępnego sprzętu cb
    - prawa jazdy dla niepełnosprawnych

  • 55. Data: 2012-09-30 21:28:41
    Od: normales <n...@m...les>

    W dniu 2012-09-30 20:58, John Kołalsky pisze:

    > Chłopie, jak my robiliśmy prawojazdy to nie było:
    > - reklam na skrzyżowaniach
    > - fotelików dla dzieci
    > - nawigacji samochodowych
    > - telefonów komórkowych
    > - ogólnodostępnego sprzętu cb

    ale przeniosłeś się w czasie, wyszedłeś z więzienia, nagle się wszysto
    pojawiło w ogromnej ilości?

    > - prawa jazdy dla niepełnosprawnych

    ciekawe... stary dowcip na kursie polegał na tym, że mówiono, jak winien
    być oznakowany samochód osoby głuchej i z rozpędu pytano o znaczek jaki
    powinien informować, że kierowca jest ślepy.
    Tylko ten drugi przypadek był dowcipem.
    Poruszało się też jeszcze w schyłkowym PRL nieco Velorexów, z czego
    sporo przystosowanych dla inwalidów. Na kartę rowerową raczej nie jeździli.

    No to powiedz mi, w którym to roku "wy robiliście" prawo jazdy, że
    niepełnosprawni mieli je poza zasięgiem?

  • 56. Data: 2012-09-30 22:24:36
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    tÎż, 28 Sep 2012 19:20:49 GMT, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > Dlaczego zdrowi nie mogą rozmawiać trzymając telefon przy uchu, a
    > niepełnosprawni bez ręki mogą prowadzić auto,

    Ja się pytam - dlaczego inwalidzi bez rąk nie mogą rozmawiać przez telefon
    w czasie jazdy samochodem! To jest zasadne pytanie! Dyskryminacja!

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 57. Data: 2012-10-01 18:10:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Sep 2012, Filip wrote:

    > Podpisałeś cyrograf, że będziesz ściągał okulary gdy będzie naprawdę ciemno?
    > Bo ja Ci nie wierzę.

    Ale tu nie chodzi o wiarę, a łatwość skorzystania z technicznej
    możliwości.
    Wymóg nieutrudniania SOBIE życia (przez kierującego) w razie
    jakby określona potrzeba się pojawiła jest wcale nierzadki,
    np. spotykany tu i ówdzie nakaz trzymania kamizelki odblaskowej
    w zasięgu ręki kierującego (trzymanie kamizelki poza zasięgiem
    rąk ma mały sens i nakaz posiadania kamizelki w wersji "zaraz
    pójdę do bagażnika i pokażę" jest nieporozumieniem).

    > A co będziesz robił gdy będzie zmierzch? Wtedy nie
    > będziesz jeździł?

    Że co, okularów nie może sobie ściągnąć czy jak?
    To nie jest "zabezpieczenie przed jazdą z niepatrzeniem" :)
    To jest (tylko) zabezpieczenie przed samoutrudnieniem sobie
    obserwacji.

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2012-10-01 18:12:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Sep 2012, normales wrote:

    > Ślepiec (pomijając oślepionego niedawno) pójdzie ulicą dużo pewniej,
    > niż widzący ale z zasłoniętymi oczami.
    > Jednoręki swoją jedną ręką ogarnie auto zwykle lepiej, niż zdrowy,
    > ale z unieruchomioną tymczasowo ręką.
    [...]
    > A co chciałeś w dyskusji ze mną osiągnąć tą analogią?

    Wyżej jest błąd erystystyczny - wniosek, że gościu który dostatecznie
    "ćwiczy" przed wyjechaniem na drogę po pijaku powinien mieć (również)
    takie prawo nasuwa się sam.
    Bez względu na to, czy to sofizmat czy "coś w tym jest" - argumentacja
    jest identyczna jak cytat sprzed pierwszego cięcia.
    Większymi literami: nie czepiam się wniosku, czepiam się argumentacji!

    > Skąd się bierze u Ciebie takie niezrozumienie?

    Dla porządku - reszty się *nie* czepiam.
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2012-10-01 20:20:22
    Od: normales <n...@m...les>

    > Wyżej jest błąd erystystyczny - wniosek, że gościu który dostatecznie
    > "ćwiczy" przed wyjechaniem na drogę po pijaku powinien mieć (również)
    > takie prawo nasuwa się sam.

    Clarkson chyba postulował "zielonego koguta" - jedziesz na tym kogucie
    pijany, z mocno ograniczoną prędkością, ludzie uważają, policja pilniej
    się przygląda - ale póki nie łamiesz przepisów nie robi wstrętów.
    Jedziesz narąbany bez koguta (bo nie pasuje Ci np. ograniczenie
    prędkości albo ryzyko kontroli) - podlegasz normalnemu karaniu.

    Wydaje się jednak, że alkohol poza ograniczaniem sprawności ruchowej
    większości odbiera rozum - takiemu "wytrenowanemu" to dopiero będzie się
    wydawało, że potrafi (bo trenował) ;)
    Podobnie nie przyjmie się zwalnianie z obowiązku zapalania świateł po
    zmierzchu, choćby delikwent nie wiem ile trenował zarówno jazdę jak i
    unikanie kolizji z niewidzącymi go innymi uczestnikami ruchu.

  • 60. Data: 2012-10-01 22:41:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-01 18:20:22 +0000, normales <n...@m...les> said:

    > Wydaje się jednak, że alkohol poza ograniczaniem sprawności ruchowej
    > większości odbiera rozum

    Był pan łaskaw trafić w samo sedno tarczy, jak mawiają zawodowi wojskowi.
    :-)

    --
    Bydlę