  • Data: 2020-05-31 16:42:42
    Temat: Re: IoT Core google Cloud...
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.05.2020 15:44, Marek wrote:

    > Takie działania są niedopuszczalne. Jeśli jakiś provider tak robi należy
    > go zmienić (pomijam kwestię "blokowania" stron przez rządy).

    Powiedz Niemcowi, do którego przyjeżdżasz zarobić, że ma zmienić
    operatora albo admina, bo coś ci tam nie chodzi.

    > Bo pewnie używacie zabawek, które wymagają dostępu przez "chinską
    > chmurę" a to jest cięte w Europie z  wielu powodów.

    "Takie działanie są niedopuszczalne"
    Nie, nie z chińskiej, bo z chińską były problemy nawet w PL.

    > Też jeżdżę po świecie
    > i jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, że nie mogę się połączyć ze
    > swoim IP na port 80/443

    Bo masz szczęście.

    (inne owszem czasami są blokowane), uwaga -
    > nawet z Chin.

    To po cholerę mamy 2^16 portów?
    Weź mi zrób, żeby kilka systemów różnych producentów chodziło na jednym
    IP na porcie 80. Trochę gimnastyki będzie nieprawdaż?

    --
    Mirek.