  • Data: 2020-06-01 10:36:04
    Temat: Re: IoT Core google Cloud...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 May 2020 16:42:42 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > To po cholerę mamy 2^16 portów?

    Jedna usługa na host miałby wg Ciebie być wystarczająca dla
    wszystkich?

    > Weź mi zrób, żeby kilka systemów różnych producentów chodziło na
    > jednym
    > IP na porcie 80. Trochę gimnastyki będzie nieprawdaż?

    Nie widzę żadnych problemów z tym, nie ma w PL takiego operatora,
    który dla stałego IP blokował dostęp do innych portów niż 80, więc?
    Wspomniany problematyczny "dostęp z zagranicy" właśnie rozwiązuje
    chmura wiodącego dostawcy jak np. Google. W cywilizowanym świecie nie
    ma providera blokującego dostęp do Google.

    --
    Marek