  • 1. Data: 2010-07-19 20:43:02
    Temat: JAKI MOTOCYKL?
    Od: "adamski30" <a...@w...pl>

    Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka
    napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....
    Problem polega na tym, że jestem dość wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120
    kg, wiec jak wsiade na "normalny" motocykl to wygladam jak bym siedzial na
    psie, i to nie wysokim. Mam tez juz swoje lata (40).
    Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
    zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki.

    P.S. Zona juz sie nie odzywa z powodu motocykla, wiec mam spokoj i moge
    poszukac cos dla siebie.
    Wiem, ze takie pytania na grupie sa wkurzajace, ale na prawde potrzebuje
    pomocy. Na zdjeciach nie widac czy motocykl jest "duzy" czy "maly".

    Adam

  • 2. Data: 2010-07-19 20:46:34
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze, ze nie wie jaki motur wybrac....

    Honda CB 750 Seven Fifty. De Fresz gdzies tu w okolicy swoja sztuke
    sprzedaje.

    I na poczatek bedzie Pan zadowolony...

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2010-07-20 12:25:53
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Przeslij mi prosze najsampierw fotki na priv.

    Adam

  • 4. Data: 2010-07-20 15:42:22
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 19, 10:46 pm, KLOSZ <k...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze, ze nie wie jaki motur wybrac....
    >
    > Honda CB 750 Seven Fifty. De Fresz gdzies tu w okolicy swoja sztuke
    > sprzedaje.
    >
    > I na poczatek bedzie Pan zadowolony...

    ... i bedzie Pan mial "klasyczny ksztalt" a nie czopera/crusiera ktore
    sie mylnie uznaje za klasyki.
    O, np take cus jest ladnym klasykiem (celowo nie np Bonnie ;) ):

    http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/200
    8-RoyalEnfield-Bullet350a.jpg

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & 955/660

  • 5. Data: 2010-07-20 15:49:54
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 17:42, Kefir pisze:

    > .... i bedzie Pan mial "klasyczny ksztalt" a nie czopera/crusiera ktore
    > sie mylnie uznaje za klasyki.

    o to, to, to...i jak sobie Pan pojezdzi w wyprostowanej pozycji, to
    sobie Pan zdecyduje czy woli sie pochylic do przodu (czyt. wybiera
    sporty), czy raczej do tylu (czyt. wybiera czopery).

    A co do zdjec, to dobrym zrodlem zdjec jest strona www.bikepics.com ,
    tam sobie mozesz poogladac drogi autorze watku rozne modele motocykli.

    Jesli chodzi o sevenke (Honda CB 750 Seven Fifty) to na przyklad tu moja
    pierwsza:

    http://bikepics.com/members/klosz/99cb750/

    linki nie tne, bo chyba krotka i sie zmiesci.

    Zycze udanych wyborow. I nie zapomnij sie przejechac przed zakupem, nie
    kupuj tylko oczami.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 6. Data: 2010-07-20 16:15:50
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisal

    > O, np take cus jest ladnym klasykiem (celowo nie np Bonnie ;) ):
    >
    > http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/200
    8-RoyalEnfield-Bullet350a.jpg

    W sam raz dla chlopa 190cm/120kg. No nie robmy jaj...
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2010-07-20 16:49:14
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 20, 6:15 pm, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > Uzytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisal

    08-RoyalEnfield-Bu...

    > W sam raz dla chlopa 190cm/120kg.  No nie robmy jaj...

    Znaczy, jak chlop duzy to zmienia sie definicja klasyka? No nie robmy
    jaj...
    Lub czytajmy uwazniej.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

  • 8. Data: 2010-07-20 17:18:37
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

> [...]
    > napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....
    > Problem polega na tym, ?e jestem do?ae wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120

    nie "duzy", tylko OTYŁY - jak większość motocyklistów, zwłaszcza tych na
    czoperach / cruseirach - dołącz do nich, nie będziesz sie wyróżniał

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 9. Data: 2010-07-20 17:35:09
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 20, 7:18 pm, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > nie "duzy", tylko OTYŁY - jak większość motocyklistów, zwłaszcza tych na
    > czoperach / cruseirach - dołącz do nich, nie będziesz sie wyróżniał

    Oj czepliwy ;) Do tego:
    http://www.dailyhaha.com/_pics/XL_Biker.jpg
    pewnie jeszcze koledze brakuje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 10. Data: 2010-07-20 18:05:19
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "KLOSZ" <k...@w...pl> wrote in message
    >W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze, ze nie wie jaki motur wybrac....
    >
    > Honda CB 750 Seven Fifty. De Fresz gdzies tu w okolicy swoja sztuke
    > sprzedaje.
    >
    > I na poczatek bedzie Pan zadowolony...

    Aby na pewno? To raczej żwawy motong, IMO zbyt żwawy jak na
    neofitę.Proponuje trampka.