  • Data: 2018-03-25 20:31:13
    Temat: Re: JFET i zwarte D z S - jakie ma właściwości?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> napisał w
    wiadomości news:5ab766df$0$31373$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zmierzenie stu femtoamperów może nie być takie proste...

    Ja myślałem o drugiej stronie charakterystyki (kierunek przewodzenia)... Nie
    ukrywam, interesowała by mnie dioda z bardzo dobrym tyłenm jak tu w fA, oraz
    przodem, oby jak majmniej omów i możliwie "po bożemu". Doczytam.
    Hmm... 100 fA... zakładając 1MV, to dobrze kojarzę, że moc będzie 100 nW?
    Uruchomi to cokolwiek?
    To faktycznie nie taki pikuś.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,