  • Data: 2012-10-31 12:46:25
    Temat: Re: Jak TP/Orange konfiguruje modemy dsl?
    Od: Dariusz Kajka <a...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 28 Oct 2012 12:34:25 +0100, na pl.internet.polip, Przemyslaw
    Kwiatkowski napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Pojawiła się potrzeba stałego IP, więc zadzwoniłem na infolinię TP, żeby
    > dowiedzieć się jak zrobić upgrade z Neostrady do DSL. W ramach rozmowy
    > dowiedziałem się, że:
    >
    > [...]
    > - Dostanie Pan modem, który będzie własnością Telekomunikacji i będzie
    > miał wbudowany router bezprzewodowy.
    > - ??? No to to stałe IP, na którym mi zależy, to będzie IP routera, czy
    > IP komputera do niego podłączonego?
    > - IP routera.
    > - ??? No ale ja chcę podłączyć serwer i to ma być stałe IP dla niego.
> [...]

    Z wczorajszej autopsji:
    DSL TUrbo z routerem CellPipe7130.
    Jeden telefon na 19930 ->1,3,2,1 (zglaszanie awarii DSL)
    ->Proszę o przestawienie CellPipea w funkcjonalność dotychczasowego
    modemu podstawowego (Speedstream) - bridge, bez wifi i NAT
    <- Proszę bardzo[ klik klik klik] - gotowe

    Moim zdaniem najprostsze rozwiązanie. Trwało 5 minut, nie musiałem nawet
    logować się do tego routera.

    --
    kayu ( a t ) poczta . fm