  • Data: 2012-11-01 19:23:52
    Temat: Re: Jak TP/Orange konfiguruje modemy dsl?
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z wczorajszej autopsji:
    > DSL TUrbo z routerem CellPipe7130.
    > Jeden telefon na 19930 ->1,3,2,1 (zglaszanie awarii DSL)
    > ->Proszę o przestawienie CellPipea w funkcjonalność dotychczasowego
    > modemu podstawowego (Speedstream) - bridge, bez wifi i NAT
    > <- Proszę bardzo[ klik klik klik] - gotowe
    >
    > Moim zdaniem najprostsze rozwiązanie. Trwało 5 minut, nie musiałem nawet
    > logować się do tego routera.

    Potwierdzam dokladnie tak samo mialem na wszystkich instalcjach DSLa ktore
    do tej pory przeszly przez moje rece. Defaultowo jest NAT, WiFi, click click
    i po temacie. adresujesz IPkiem swoje urządzenie ale co dziwne NAT dalej
    dziala. modem jest osiagalny po adresacji prywatnej. Jak nie zadresujesz
    zadnym Ip to dostanie z DHCPa adres z prv.
    --
    .:Artur:.