  • Data: 2009-05-29 08:18:28
    Temat: Re: Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 May 2009 09:52:02 +0200, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    >Tyle to ja wiem. Jakbym go dostal od razu z XP to tez bym sie cieszyl. Ale

    T61 miały ZTCP Vistę Bussiness a wtedy licencja dopuszczała darmowy
    downgrade do XP. Kwestia zamówienia nośników - oryginalen dedykowane
    do konkretnego modelu to koszt 100PLN-ów. Zawierają dokładnie taką
    samą konfigurację softu i sterowników do XP jak do Visty wiec
    pozostaje tylko kwestia doinstalowania własnego softu i wywalenia tego
    co niepotrzebne/przeszkadzające. Więszy problem miałem z tym że jedna
    płytka CD z 5 była uszkodzona ale bez problemu dostałem nową tylko
    musiałem kilka dni czekać.

    >szkoda mi z dwoch dnia na przeinstalowanie calosci oprogramowania. A co do
    >tempa pracy sprzetu jestem stosunkowo zadowolony. RAMu tylko z checia doloze
    >bo 1 GB to nawet w stacjonarnym malo.

    Zależy co sie robi. Ja tam nie narzekałem w laptoku z Cel 1,6 i 512MB
    - kwestia pokonfigurowania pod siebei systemu. W tej chwili mam
    netbooka z 1MB i mieszankę XP/Ubuntu. Wystrcza. Na dużym laptoku mam
    2GB RAM ale tylko dlatego że tyle było. W stacjonarce mam XP i 2GB ale
    nei auwazyłem w tym co robię jakiejś wielkiej rónicy w stosunku do
    1GB.

    Zdrówko