  • 1. Data: 2017-01-24 22:24:21
    Temat: Re: Jak działają pedofile
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:o6893j$ins$...@d...me...

    >No... myślę, że mając 12 lat mogłabyś się czegoś fajnego
    >nauczyć od osoby bardziej ...hm... doświadczonej ;-)

    Naprawdę mając 12 lat spytałeś swojego ojca jak się masturbować? Wiedziałem,
    że jesteś nieźle pierdolnięty.

    [cross] niech się koledzy tez pośmieją :-)

  • 2. Data: 2017-01-25 00:51:07
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-24 o 22:24, Ghost pisze:

    > Naprawdę mając 12 lat spytałeś swojego ojca jak się masturbować?
    > Wiedziałem, że jesteś nieźle pierdolnięty.
    > [cross] niech się koledzy tez pośmieją :-)

    Weź dopisz chociaż, że to telefonem nagrywał, bo zwykłego off robisz :/

  • 3. Data: 2017-01-25 09:19:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Weź dopisz chociaż, że to telefonem nagrywał, bo zwykłego off robisz :/

    Na gsm sam srajfon lover pszemololo jest ontopicem :-)

    Ale fakt, wystarczy tego.