  • 1. Data: 2017-01-25 20:01:12
    Temat: stacjonarny + komórkowy bez limitów stacjonarne i komórkowe
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam operatora/operatorów z następującymi wymogami
    1. numer stacjonarny (niekoniecznie linia stacjonarna)
    2. numer komórkowy
    3. obydwa bez limitów na stacjonarne i komórki
    4. nie muszą byś obydwa u jednego operatora

    aktualnie stacjonarny w orange i komórka w orange 130zł
    jednak coś dziwnego przyszło po 2 latach borej umowy
    automatycznie przedłużyło na kolejne 6 miesięcy
    ale była informacja że odliczą jakieś rabaty

    --
    zlotowinfo, hostlista.oga.pl, tibiawt.pl

  • 2. Data: 2017-01-25 22:41:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 20:01, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > jednak coś dziwnego przyszło po 2 latach borej umowy
    > automatycznie przedłużyło na kolejne 6 miesięcy
    > ale była informacja że odliczą jakieś rabaty

    Z tym stacjonarnym to może być ciężko za normalne pieniądze.
    Ja zachowałem numer stacjonarny tylko do obierania za 1 zł w pleju. (10
    zł jako nowy klient niestety)
    Numer ten jest kartą sim i działa nie tylko w strefie ale w całym kraju
    (ciiiiiii :-) )
    To tak z sentymentu i dla staroświeckiej rodziny i znajomych.
    Miałem dość płacenia haraczu operatorom stacjonarnym :-)

    Przy przechodzeniu do pleja rodzinnej było 6 mies za darmo i opłacało mi
    się zapłacić karę stacjonarnemu za zerwanie umowy.

    PS. Mina konsultanta Orange na hasło _stacjonarny na karcie SIM_
    bezcenna :-)

  • 3. Data: 2017-01-27 22:54:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.01.2017 o 20:01, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > jednak coś dziwnego przyszło po 2 latach borej umowy
    > automatycznie przedłużyło na kolejne 6 miesięcy
    > ale była informacja że odliczą jakieś rabaty

    kup 2x no limit ( o ile wiem xa 15zł już może być) i jeden numer
    stacjonarny gdziekolwiek. jak masz tam na miejscu wifi, to u
    wirtualnych, jak nie to u opa gsm. no i numer stacjonarny musi byc w
    telefonie dual sim, albo gsm+wifi. za wspomniane 130zł moze się udać :)

    ToMasz