  • 11. Data: 2016-08-20 13:00:01
    Temat: Re: Jak interpretować grafiki z georadaru...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Aug 2016 01:56:37 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Myślisz że autor tego "zdjęcia georadarowego" wyło?
    > ?ył swoją kasę na te koparki? Moim zdaniem ewidentny troll
    > ing, nie pierwszy raz. tiny.pl/g96tp
    > Jakieś buraki dały się znowu nabrać.

    Taki troll jest jedynym beneficjentem i ma w celu ściągnięcie kasy z
    naiwnego inwestora. Kto tutaj byłoby beneficjentem, firma do której
    należy sprzęt kopiący??
    Błagam, jak już wskazujesz kto kogo robi w konia to wskaż też
    precyzyjnie na czym polega ów biznes.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-08-20 13:06:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Aug 2016 10:46:09 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > No i powiedzenie... jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o
    pieniądze...
    > też za bardzo nie pasuje, ponoć to oni wyłożyli te 100 kzł.
    > No chyba, że ekipa to tacy pasjonaci jak oni, mają procent w
    znalezisku.

    Czyli "zdjęcia" z georadaru spreparowała firma do której należy
    sprzęt kopiący? Bo jak na razie to jedyny beneficjent całej imprezy.
    No chyba, że ta akcja to tylko zaslona dymna, by odciągnąć uwagę
    wszystkich od innego miejsca, w którym teraz się po cichu kopie. I
    nie będzie hipotetyczne 10% znaleźnego ale pewne 100%.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-08-20 13:20:07
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Może nie ma zysku, tylko satysfakcja.

  • 14. Data: 2016-08-20 13:42:46
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 20 Aug 2016 13:06:06 +0200, Marek pisze:
> [...]
    > wszystkich od innego miejsca, w którym teraz się po cichu kopie. I
    > nie będzie hipotetyczne 10% znaleźnego ale pewne 100%.

    Naprawdę, szukacie racjonalnego wyjaśnienie tam, gdzie go nie ma. Trzeba
    trochę poznać tamtejsze środowiska ,,eksploratorów", pełne mitomanów,
    żeby z dużym prawdopodobieństwem odgadnąć scenariusz tej całej historii.

    Pytacie gdzie przekręt? Kto na tym zyska? Zapewne nie ma żadnego
    przekrętu. Ci ludzie święcie wierzyli, że generowane komputerowo
    wizualizacje z urządzenia georadaropodobnego rzeczywiście pokazują te
    podziemne skarby (za pomocą tego samego narzędzia, ,,odkryto" też
    nieistniejące hale w kompleksie Riese). Nic, nawet profesjonalne badania
    przeprowadzone przez ludzi z AGH, nie były w stanie przekonać tej ekipy,
    że nic tam nie ma i być nie może. W efekcie bezsensownie, z
    zaangażowaniem sporych środków zryto ten teren, z oczywistym skutkiem.

    Nie śledzę tematu, ale nie zdziwię się, jeśli ,,odkrywcy" oświadczą za
    moment, że pociąg jest ale w innym miejscu albo głębiej. Słowem temat
    raczej na pl.sci.psychologia.

    k.

  • 15. Data: 2016-08-20 13:59:15
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-20 o 13:06, Marek pisze:
> [...]
    > wszystkich od innego miejsca, w którym teraz się po cichu kopie. I nie
    > będzie hipotetyczne 10% znaleźnego ale pewne 100%.

    Turystyka w Wałbrzychu bije wszelkie rekordy.
    Miejscowe firmy dzięki temu więcej zarabiają na turystach.
    Gazety mają co pisać, ludzie mają o czym czytać.
    Na legendach też można zarobić.

  • 16. Data: 2016-08-20 19:12:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 20 Aug 2016 11:42:46 GMT, Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>
    wrote:
> [...]
    za
    > moment, że pociąg jest ale w innym miejscu albo głębiej. Słowem

    Jestem bardzo ciekaw co powiedzą w środę :).

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-08-20 22:07:31
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 20 Aug 2016 19:12:20 +0200, Marek pisze:
    > za
    > temat
    > Jestem bardzo ciekaw co powiedzą w środę :).

    Obstawiam dwie możliwości:

    1. jest, ale szczwanie schowany, trzeba rozwalić nasyp ,,bąbą",
    2. georadar zawiódł, nie nasza wina.

    Trzeciej opcji, tj. przyznania się do własnej, skrajnej głupoty nie
    biorę pod uwagę.

    k.

  • 18. Data: 2016-08-20 22:11:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-08-16 o 22:07, Krzysztof Gajdemski pisze:

> [...]
    > 2. georadar zawiódł, nie nasza wina.
    >
    > Trzeciej opcji, tj. przyznania się do własnej, skrajnej głupoty nie

    Może jednak coś znajdą. :-) Była podobno filiżanka i jakieś cegły.

  • 19. Data: 2016-08-20 22:32:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Może jednak coś znajdą. :-) Była podobno filiżanka i jakieś cegły.
    No to dodam jeszcze drut zbrojeniowy i podkłady kolejowe, które poszły
    do badania.

    Robert

  • 20. Data: 2016-08-20 23:41:30
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 20 Aug 2016 22:32:50 +0200, Robert Wańkowski pisze:
    > No to dodam jeszcze drut zbrojeniowy i podkłady kolejowe, które poszły
    > do badania.

    Podkłady kolejowe na kolejowym terenie? To się nazywa odkrycie! :)

    Najbardziej zdumiewające w tym wszystkim jest to, że mimo faktu, iż cały
    temat tego pociągu, jest ewidentną bzdurą od samego początku, mimo
    całkowitej kompromitacji poszukiwaczy (i tych obecnych, i tych którzy
    kopali tam w latach 90.), żyje on nadal i nic nie wskazuje na to, żeby
    wydał swe ostatnie tchnienie. Niezły materiał do badań, ale
    socjologicznych bądź psychologicznych.

    Ale to jednak grupa techniczna. Jak myślicie, jakie jest
    prawdopodobieństwo, że znajduje się tam tak duży obiekt, a
    przeprowadzone na tym terenie szczegółowe badania magnetometrem dały
    dokładnie zerowe rezultaty? O badaniach innymi metodami, w tym
    inwazyjnymi, nie wspomnę, bo już wyniki tego pierwszego zamykają temat
    raz na zawsze.

    k.