  • Data: 2018-10-30 10:26:19
    Temat: Re: Jak jest z systemem hamulcowym w osobówkach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-10-29 o 10:14, Tomasz Pyra pisze:

    >Tak jak na powyżej pisałem - pękł wężyk. Wlewanie płynu nic nie
    >dawało bo całość na jezdnię się lała natychmiast.

    >Stąd moje pytanie, co to jest za zabezpieczanie, które nie działa?
    >Zwykła przegroda w zbiorniczku płynu by sytuację mogła uratować o ile
    >faktycznie są 2 niezależne systemy. Jeśli nie ma przegrody, to o kant
    >tyłka rozbić wszystko inne.

    Ale ta przegroda jest. Tylko nie do samej gory

    https://imged.pl/zbiorniczek-plynu-hamulcowego-fiat-
    126p-maluch-10221524.html

    Tego moze nie widac, ale w gornej czesci plyn sie moze swobodnie
    przelewac,
    ale jak splynie ponizej przegrody, to juz w drugiej polowce zostaje.

    Tzn tak bylo dawniej, za nowe samochody z ESP nie ręcze :-)

    >Zabezpieczenie zwyczajnie nie istnieje - rozszczelnia się jeden
    >układ, to drugi przestaje działać. Pop... konstruktorów? Jakaś
    >pomroczność jasna? Przecież technicznie to zrobić, to banał.

    Nie taki calkiem banal, ale od kilkudziesieciu lat opanowane,
    banalnie zreszta.

    Tylko jak widac ... cos kiepsko dziala.

    J.