  • Data: 2017-10-11 19:09:21
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.2702106612799839188@news.neostrada.pl
    > W filmie chodziło o Leafa ale nie w tym rzecz.

    No trochę w tym rzecz, bo podjarałeś mnie tytułem wątka
    a wewnątrz było rozczarowanie.

    > Uznając, że koszt nabycia podjazdu jest 0 bo nie płaci się za paliwo jest
    > mega nadużyciem. Kto ma prąd za darmo?

    No są tacy co nie płacą za prąd, bo np. zainwestowali
    dawno temu w eletrovoltaikę na dachu, albo jeżdzą
    w trasy korzystając z Tesla Superchargers, które mają
    prąd wliczony w cenę zakupu samochodu.

    > Ciekawe czemu użytkownicy np. Tesli przemilczaja
    > ile miesięcznie wydają na ładowanie elektryka z własnej instalacji przy
    > codziennym jej użytkowaniu.

    Tak formuują zdania wierni teorii spiskowych...
    Czemu przemilczają? Sugerujesz że przemilczają?
    Użytkownicy Tesli NIE PRZEMILCZAJĄ tych informacji.
    Możesz znaleźć wiele na ten temat w sieci jak poszukasz
    na amerykańskich forach bo w Polsce niewiele na ten
    temat jest opublikowane, ale też nieprawda że nie ma.

    > Druga ciekawostka z tego filmu to awaryjność, z opinii tego usera Tesla
    > psuje się na potęgę a jedyny serwis w Berlinie robi bokami.

    Tak, psują się. Pierwsze dyski twarde w komputerach też
    się bardzo psuły... myślę że to cena jaką płacą ludzie
    kupujący nowe kategorie produktów, tzw. "early adopters".
    Z całą pewnością nie zapisuj się na Teslę jeśli oczekujesz
    awaryjności na niskim poziomie standardowych aut
    ze stajni Hondy czy Toyoty.

    > Trzecia, to że po Polsce jeździ ok 900 Tesli a tylko 300 jest w niej
    > zarejestrowanych.

    Nie rozumiem tego zdziwienia. Czyżby ktoś sugerował że nie wolno
    do Polski wjechać Teslą zarejestrowaną w Norwegii, w Niemczech
    czy na Litwie? Czy to takie niemożliwe że zagraniczna firma używa
    w Polsce samochodu zarejestrowanego za granicą Polski?
    Wytłumacz swoje zdziwienie... bo ja go nie rozumiem.
    To tak jakbyś się dziwił czemu w Polsce na drogach jest więcej
    samochodów niż zarejestrowane jest w Polsce, nie dostrzegając
    przy tym mnóstwa samochodów od gości zza granicy.