    From: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jak połączyć bloki
    Date: Thu, 13 Jun 2002 14:56:32 +0000 (UTC)

    Cóż, Thu, 13 Jun 2002 12:03:47 +0000 (UTC)
    korek <k...@N...poczta.gazeta.pl> pisze:

    > Mozna by pokopac w ziemi ale na to chyba tez trzeba miec zgode
    > (na co nie liczę znając moją spółdzielnię)? (podobno jakies
    > pozwolenia z gminy itp..)

    To masz to pozwolenie na połączenie czy nie? Bo nie rozumiem
    pozwolenia na połączenie bez pozwolenia na kopanie (a przewieszka
    jest nielegalna)...

    Jeśli nie masz, no to czeka Cie miejski architekt i kupa kupa
    kasy do wydania. On musi wykreślić, nanieść, obliczyć, przeliczyć,
    postękać, potegować i wykasować. A to kosztuje ;)

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <