  • Data: 2016-09-06 16:20:27
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Nie mówię, że nie ma zalet. Wręcz przeciwnie. Mówię, że zarżnieto.

    Dawno nie czytalem raportow TP ... ale IMO to pare mln linii i
    telefonow analogowych im jeszcze zostalo.
    Hm, do sprawdzenia - ile z nich przejetych przez "pasozyty" na WLR ...
    tez forma obnizenia abonamentu :-)

    > Zreszta obnizaja na rozne sposoby - np laczone uslugi.
    > Internet, telewizja, a telefon to niemal za darmo ...

    .Gdzie tak robią?! Kablarze różnomedialni, to i owszem. Ale
    >telefoniarze klasyczni -- nigdy. Telefonia (sensu scricte)
    >była najbardziej troskliwie chronioną usługę -- no bo przecież
    >dobry ustawodawca musiał chronić, bo inaczej zły rynek by ją
    >zepsuł.

    No to moze zepsul, bo chocby tu
    http://www.orange.pl/chce_przedluzyc_umowe_lub_zmien
    ic_numer.phtml#oferta_menu
    http://www.orange.pl/oferta_laczona_.phtml#zbuduj_sw
    oj_pakiet
    Choc dotrzec do tej oferty ... troche sie naszukalem.

    No i nie wiem czy dobrze rozumiem - 17zl za stacjonarny telefon
    wyjdzie na koncu ?
    Ale taki nie bardzo do wykorzystania, bo rozmowy drogie :-)

    Ale teraz reklamuja to
    http://www.orange.pl/kid,4004850500,id,4004850507,ar
    ticle.html

    czyzby TP chciala zarobic na sprzedazy zlomu miedzianego ?

    >Zależy mi.

    Ale nie tak bardzo, aby 3.69 co miesiac zaplacic ?

    >No faktycznie, niedużo. Płacę za to złotówkę rocznie. Ci, co
    >wciąż pilnują Świętego Graala chcieli ode mnie sześć stówek.

    To chyba bardzo dawno temu bylo
    http://dopasowane-plany.serce-rozum.pl/

    >Tyle że nie działa (u mnie).

    A, to prosze sie zglosisc do biura obslugi abonenta ... Netii :-)

    J.