eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego? › Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl> <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl>
    <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl> <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl>
    <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhb5q$47g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhvt1$p4s$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cddb05$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ce84a6$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ced216$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cedabe$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d11bb2$0$12555$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d18d97$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d1a70f$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Thu, 8 Sep 2016 23:23:07 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 47
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1473369787 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12553 77.253.217.116:29843
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239261
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    > A moze jednak nie zrazaja ? Ostatnio sieci traca po ok 100
    > tys klientow kwartalnie.
    > A nascie mln pozostaje. Nawet liczac na 2 letnia umowe to
    > i tak wychodzi na to ze 90% klientow jest zadowolonych:-)

    To wcale nie znaczy, że są zadowoleni. A tracą na zasadzie
    "a po jaką cholerę ja to dalej trzymam". Ludzie mają takie
    telefony, co je kiedyś kupili z różnych przyczyn, a potem
    trzymaja z przyzwczajenia przez długie lata, choć nikt na
    nie nie dzwoni. Nie tylko z telefonami tak jest. Impulsem
    do zakończenia tego stanu może być radosny telefon od
    marketingowca "mamy dla pana nową wspaniałą ofertę".
    A teraz może być konieczność rejestracji.

    >> A nie nie nie! Ta dycha, to nie za 44640 darmowych minut,
    >> które mi dodają na konto na początku każdego miesiąca.
    >> To za święty spokój. Przecież wyraźnie to od razu napisałem.
    >
    > A 3zl za swiety spokoj przy odbieraniu telefonu zaplacic nie
    > chcesz :-)

    Tłumaczę jak umiem, ale widzę, że jednak nie dociera, że to
    nie to samo. Przyszła mi do głowy kolejna opowiastka. Gdzieś
    w roku 1989, najdalej 1990, w samym sercu Warszawy, tuż obok
    Pałacu Kultury, był las szkaradnych bud, które jednakowoż
    oferowały rzeczy powszechnie pożądane, więc były lubiane.
    Jedna z nich, z wietnamskim żarciem (bardzo dobrym zresztą),
    reklamowała się wielkim napisem "U NAS BIEŻĄCA WODA". Wtedy
    nie było normą, że przybytki gastronomiczne miały u siebie
    tę zdobycz cywilizacji. To pokazuje jak daleką drogę przez
    te ćwierć wieku przebyliśmy. Dzisiaj brak bieżącej wody byłby
    nie do pomyślenia, nikt by w takim miejscu jeść nie chciał,
    omijał z daleka takich restauratorów. No więc ja dokładnie
    w taki sam sposób traktuję operatorów telekomunikacyjnych,
    dla których w XXI wieku prezentacja numeru nie jest rzeczą
    oczywistą.

    > Na studiach, nie tylko marketingu, ucza, ze to nie sztuka
    > sprzedac klientowi to co jest mu potrzebne.

    Na studiach (nie tylko marketingu) nie zawsze mówią rzeczy
    prawdziwe. To też się ostatnimi czasy zmieniło.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: