    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <57ced216$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cedabe$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d11bb2$0$12555$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d18d97$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d1a70f$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Fri, 9 Sep 2016 01:41:55 +0200

    Dnia Thu, 8 Sep 2016 23:23:07 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > To wcale nie znaczy, że są zadowoleni. A tracą na zasadzie
    > "a po jaką cholerę ja to dalej trzymam". Ludzie mają takie
    > telefony, co je kiedyś kupili z różnych przyczyn, a potem
    > trzymaja z przyzwczajenia przez długie lata, choć nikt na
    > nie nie dzwoni.

    To liczby z przeniesien numerow. Wiec komus byl nr potrzebny tylko
    nowa oferta byla lepsza ... a stara gorsza.

    I to numerow komorkowych, wiec troche inaczej z tym trzymaniem.
    Ale masz racje - przyjdzie luty, sie zobaczy.

    > Tłumaczę jak umiem, ale widzę, że jednak nie dociera, że to
    > nie to samo.

    Wydaje ci sie :-)

    > Na studiach (nie tylko marketingu) nie zawsze mówią rzeczy
    > prawdziwe. To też się ostatnimi czasy zmieniło.

    Ale z drugiej strony ... pomyslalbys kiedys, ze masowym towarem bedzie
    walkman, discman, telefon komorkowy, komputer, tablet, magnetowid bez
    nagrywania, czy opony sezonowe ... a potem opony caloroczne :-)

    J.