  • 41. Data: 2009-05-08 20:59:50
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    news:gu18st$mgg$1@wueska.motocykle.org...

    > "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote

    > Wiesz moze jakbym ich wtedy u Ciebie nie poznal
    > to by mnie to nie ruszalo, ale teraz jakos jak
    > przypomnialem sobie te sliczna usmiechnieta dziewuszke
    > to cos mi sie smutno zrobilo.
    > :-(
    no własnie... trzeba pametac... a czasem sie zapomina....
    Tak jak o kilku innych naszych znajomych. rózne byly powody ale skutek ten
    sam.. ale EOT

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 42. Data: 2009-05-09 08:42:45
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "WIADRO"
    nie chciałbyś aby ktoś inny pukał twoją kobitę, a jeśli spowodowane to
    jest kompleksami to kup sobie skuter wodny,

    No to pojechales :) koles ma skutra 245 kucykow i sporo ponad tfiescie na
    wodzie...a juz od 40 km/h woda staje sie twarda, bardzo twarda :)

  • 43. Data: 2009-05-09 09:27:53
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 9 Maj, 10:42, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    > No to pojechales :) koles ma skutra 245 kucykow i sporo ponad tfiescie na
    > wodzie...a juz od 40 km/h woda staje sie twarda, bardzo twarda :)

    a niech sam to sprawdzi, ja tam na takim 100 konnym wyleciałem z
    zakrętu bo nie zauważyłem jak mi wieśniak sporą falę zrobił łodzią
    motorowodną.. a jak wyleci i straci się przytomność to można utonąć i
    o to chodzi :) ntg.
    po co kolesia namawiać na coś mniejszego, ja bym mu zaproponował
    goldwinga- to dopiero wygodne!
    albo fjr z absem, tylko że z powerem, i dobrym wydechem

    ja tam nikogo nie namawiam żeby walił w gumie- bo bezpiecznie! niech
    się cieszy życiem :O
    nie odbieraj mu tego :)

    --
    wiadro

  • 44. Data: 2009-05-09 21:01:14
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" teraz w wieku 30 lat postanowił kupić XJR1300 ...
    Ja> Pozdrawiam
    > Rafał

    Zakochał się, co zrobić? Nie dziwie mu się, XJR 1300 dla mnie osobiście to
    ideał motocyklowego piękna, na CB500 będzie tylko jeździł, na XJR1300 będize
    czuł się szczęśliwy, czy nie o to chodzi? ;)

    A reszta, bezpieczeństwo itp. to już kwestia zdrowego rozsądku tudzież jego
    braku. Łatwo mu może nie będzie, ale kto mówi, że ma być, jest czy powinno
    być łatwo..

    Życzę powodzenie i ... zazdroszczę ;-D
    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 45. Data: 2009-05-09 23:18:39
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał

    > No właśnie zastanawiam się jakich argumentów używacie podczas rozmowy ze
    > znajomym który chce zacząć jeździć motocyklem i kupuje coś co może spowodować
    > jego nagłe zejście.

    Zadnych. Po co? Jesli ktos sie uprze to zadnych argumentow nie przyjmie.
    Najwyzej sie obrazi.. Zreszta te dyskusje z perspektywy czasu sa zabawne.
    Jak ja zaczynalem jezdzic, to np. na lamach czasopisma Motor toczyly
    sie dyskusje czy MZ albo CZ nadaje sie na pierwszy motocykl.
    Owczesni eksperci twierdzili ze sie NIE NADAJE. Uwazali, ze sa to za
    silne i zbyt ciezkie motocykle. Kariere nalezalo zaczynac najwyzej na
    125-tce. Moral z tego taki - ze wszystko jest wzgledne. Kazdy niech
    sobie realizuje marzenia. Za swoje pieniadze i na wlasne ryzyko.
    A rozwalic sie mozna na wszystkim. Ja najciezszy wypadek mialem
    na WSK 175 - moze bylo dla mnie wowczas zbyt silne? Kto wie..
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 46. Data: 2009-05-10 07:56:33
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Hinek pisze:
    > Zadnych. Po co? Jesli ktos sie uprze to zadnych argumentow nie przyjmie.

    A może jazda próbna? Samodzielne porównanie motocykli z różnych grup
    może naprowadzi potencjalnego nabywcę, że te mniej koników też
    wystarcza. Rozumiem zauroczenie XJR, też mi się podoba ale jak na moje
    wymiary to za duży motocykl i czuję się na nim komfortowo. Można byłoby
    polecić np. XJR400, niestety jest to rarytas na rynku - słabszy a design
    identyczny.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 47. Data: 2009-05-10 07:57:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > wymiary to za duży motocykl i czuję się na nim komfortowo.
    Oczywiście: "NIE czuję się na nim komfortowo"

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 48. Data: 2009-05-10 10:14:28
    Od: marider <m...@g...pl>

    The_EaGle pisze:
    > No właśnie zastanawiam się jakich argumentów używacie podczas rozmowy ze
    > znajomym który chce zacząć jeździć motocyklem i kupuje coś co może
    > spowodować jego nagłe zejście.
    >
    > Kolega który nie jeździł motocyklem własnym w ogóle tzn miał simsona
    > 50cm3 za czasów L.O teraz w wieku 30 lat postanowił kupić XJR1300 ... Ja
    > wiem że to nie R1 ale wydaje mi się że na pierwszy moto to się lekko nie
    > nadaje...

    Raczej to jak walka z wiatrakami. Jak koles ma kase+jest napalony jak
    szczerbaty na suchary, to kupi i nowa Hayabuse z salonu razem z pakietem
    AC. A czy dozyje do nasteponego sezonu to juz loteria... takie czasy :)

    Pzdr
    PS: sam pokazalem kumplowi kilka zdjec dla ochloniecia ale byl odporny
    na wiedze, kupil R6 na pierwsze moto a drugiego dnia juz dzwonil zeby go
    jezdzic nauczyc ROTFL..
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 49. Data: 2009-05-10 12:58:23
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    marider pisze:

    > Pzdr
    > PS: sam pokazalem kumplowi kilka zdjec dla ochloniecia ale byl odporny
    > na wiedze, kupil R6 na pierwsze moto a drugiego dnia juz dzwonil zeby go
    > jezdzic nauczyc ROTFL..

    siem zgadza, jak sie facet uprze na zabawke to nie ma takiej mocy ktora
    by go przed kupnem powstrzymala - poza brakiem kasy. Kila tygodni temu
    pod Płockiem tez czlowiek sobie kupil R1 na pierwsze moto, on juz jednak
    do nikogo nie zadzwoni :/

    pzdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 50. Data: 2009-05-10 16:20:25
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 8 May 2009 13:05:27 +0200
    "Piotr Chamernik :: CHAMER" <n...@s...com> wrote:

    > Moze powiedz koledze aby wzial JEDNA godzine na placu, aby sobie
    > 'przypomniec'. Moze jak zobaczy jak kaleczy jazde na malym sprzecie to
    > zmieni zdanie? Chyba nie ma sie czego wstydzic, w koncu to normalne, ze jak
    > sie nie jezdzi tyle czasu to umiejetnosci i nawyki zanikaja. Mam w dupie
    > lans jak od tego zalezy potem moje zycie i zdrowie.

    Niektórzy nie biorą życia na poważnie. Byleby tylko odchodzili z tego świata
    sami.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb