    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak przerejestrować TakTaka?
    Date: Fri, 20 Mar 2009 16:10:42 +0100

    Użytkownik "Rudy" <r...@w...pl> napisał
    > niego starter a teraz nie mogę nic zrobić ani udowodnić że to mój legalnie
    > zakupiony a nie ukradziony starter.

    Problem jest o tyle poważniejszy, że jesli Ty pójdziesz to załatwiać, to i
    tak Cię wezmą za złodzieja. Gdybyś miał 159 swoich dokumentów ze zdjęciem,
    peselem, nipem, srypem, zaświadczenie o prawdziwości danych wpisanych na
    każdym z tych 159 dokumentów wystawione przez Prezydenta RP i przyszedł do
    salonu z Rodzicami - zawsze będziesz traktowany jak złodziej. A jeśli Twój
    numer jest "złotym numerem" to na Twoim miejscu poszedłbym do Ery od razu ze
    swoim dzielnicowym, żeby nikt Cię później nie obciążył kosztami wezwania AT.

    Najlepiej byłoby aby to poprzedni właściciel zlecił Erze zmianę danych,
    składając u nich swoje oświadczenie razem z wypełnioną przez Ciebie nową
    kartą rejestracyjną.
    Chodzi o to, że Era MUSI dostać dokumenty od obu stron w jednym momencie/w
    jednym liście. Tak więc... Powodzenia!

    Maciek.