  • 1. Data: 2009-03-20 11:42:12
    Temat: Jak przerejestrować TakTaka?
    Od: "Rudy" <r...@w...pl>

    Mam wielki problem. Kilka lat temu kupiłem starter TT, który był zarejestrowany
    na poprzedniego właściciela. Teraz z gościem nie mam kontaktu i nie mogę np.
    przejść do innej sieci zachowując numer. Czy ktoś mi może pomóc? W BOA Ery
    rozkładają ręce i chcą jakiegoś durnego oświadczenia od poprzedniego właściciela
    z jego danymi: imię nazwisko, adres, numer puk i podpis zgdodny z podpisem na
    karcie rejestracyjnej. Gościowi napisałem na naszej klasie że mu się to opłaci
    jak się ze mną skontaktuje ale on nawet nie raczył odpisać. Kupiłem legalnie od
    niego starter a teraz nie mogę nic zrobić ani udowodnić że to mój legalnie
    zakupiony a nie ukradziony starter. Przecież gdybym go ukradł to koleś mógłby
    dostać nową kartę a moja zostałaby zablokowana. Czy ktoś może mi jakoś pomóc?
    Przyzwyczaiłem się do numeru i nie chcę go zmianiać.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-20 12:42:21
    Temat: Re: Jak przerejestrować TakTaka?
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Rudy pisze:
> [...]
    > mógłby dostać nową kartę a moja zostałaby zablokowana. Czy ktoś może mi
    > jakoś pomóc? Przyzwyczaiłem się do numeru i nie chcę go zmianiać.
    teraz to tylko pozostaje Ci ul. Piwna 7
    az

  • 3. Data: 2009-03-20 14:50:21
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:42:12 +0100, Rudy napisał(a):

    > Czy ktoś może mi jakoś pomóc?
    > Przyzwyczaiłem się do numeru i nie chcę go zmianiać.
    > Pozdrawiam

    Masz jakikolwiek dowód zakupu, chociażby email po aukcji Allegro?

  • 4. Data: 2009-03-20 15:10:42
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Rudy" <r...@w...pl> napisał
    > niego starter a teraz nie mogę nic zrobić ani udowodnić że to mój legalnie
    > zakupiony a nie ukradziony starter.

    Problem jest o tyle poważniejszy, że jesli Ty pójdziesz to załatwiać, to i
    tak Cię wezmą za złodzieja. Gdybyś miał 159 swoich dokumentów ze zdjęciem,
    peselem, nipem, srypem, zaświadczenie o prawdziwości danych wpisanych na
    każdym z tych 159 dokumentów wystawione przez Prezydenta RP i przyszedł do
    salonu z Rodzicami - zawsze będziesz traktowany jak złodziej. A jeśli Twój
    numer jest "złotym numerem" to na Twoim miejscu poszedłbym do Ery od razu ze
    swoim dzielnicowym, żeby nikt Cię później nie obciążył kosztami wezwania AT.

    Najlepiej byłoby aby to poprzedni właściciel zlecił Erze zmianę danych,
    składając u nich swoje oświadczenie razem z wypełnioną przez Ciebie nową
    kartą rejestracyjną.
    Chodzi o to, że Era MUSI dostać dokumenty od obu stron w jednym momencie/w
    jednym liście. Tak więc... Powodzenia!

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-03-20 15:24:21
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    > Chodzi o to, że Era MUSI dostać dokumenty od obu stron w jednym momencie/w
    > jednym liście. Tak więc... Powodzenia!

    to chyba coś się zmieniło - w zeszłym roku kupowałem taki złoty numer,
    oczywiście zarejestrowany, sprzedający wysłał faxem pismo do Ery, że zrzeka
    się numeru i po paru dniach, gdy fax został zarejestrowany w systemie,
    poszedłem do salonu i bez problemu zarejstrowali na mnie

    Pozdrawiam
    Piotr