  • 1. Data: 2011-04-28 06:15:50
    Temat: Jak przesłać głos przez internet
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Potrzebuję rozwiązania, które pozwoli przesłać dźwięk przez internet.
    Operator mówi do mikrofonu a z drugiej strony jest głośnik i gada. Gdyby się
    dało w dwie strony ale sterowanie po stronie operatora to by było super.

    Zaproponuje ktoś jakieś powtarzalne rozwiązanie?

    PC

  • 2. Data: 2011-04-28 06:30:21
    Temat: Re: Jak przesłać głos przez internet
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.04.2011 08:15, PC pisze:
> [...]
    > super.
    >
    > Zaproponuje ktoś jakieś powtarzalne rozwiązanie?

    skype?
    Chyba się da ustawić żeby automatycznie odbierał połączenia przychodzące.
    Jak będzie trzeba coś zmienić na końcówce to zawsze rdesktop czy inny
    vnc zostanie..

  • 3. Data: 2011-04-28 06:35:05
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-04-28 08:30, Albercik pisze:

    > skype?
    > Chyba się da ustawić żeby automatycznie odbierał połączenia przychodzące.
    > Jak będzie trzeba coś zmienić na końcówce to zawsze rdesktop czy inny
    > vnc zostanie..

    publiczne IP czy za NATem ?
    jaka dostępna przepustowość ?
    to ma być jakieś pudełko czy soft na peceta ?

  • 4. Data: 2011-04-28 06:43:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-28 08:35, gary pisze:
    > publiczne IP czy za NATem ?

    nie ma znaczenia

    > jaka dostępna przepustowość ?

    bardziej jaka potrzebna, 64 kbps?

    > to ma być jakieś pudełko czy soft na peceta ?

    skype to soft lub słuchawka usb.

    a nie lepiej bramka voip i stary telefon?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-04-28 06:43:51
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    publiczne IP czy za NATem ?
    jaka dostępna przepustowość ?
    to ma być jakieś pudełko czy soft na peceta ?

    Łącze jest takie jak ma być, mam już obraz z kamery. Koniecznie pudełko.

    PC

  • 6. Data: 2011-04-28 06:46:53
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Po stronie głośnika będzie tylko głośnik. To operator ma wyzwolić
    połączenie.

    Kamera wykrywa ruch, sygnalizuje to operatorowi on ogląda co się dzieje i
    jak jest taka potrzeba to przez głośnik mówi do osoby przy kamerze.

    PC

  • 7. Data: 2011-04-28 06:49:08
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > mam już obraz z kamery

    Kamery IP zwykle przesyłają również dźwięk. Wiele modeli ma komunikację
    głosową w dwie strony.

    Paweł

  • 8. Data: 2011-04-28 06:52:48
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    >Kamery IP zwykle przesyłają również dźwięk. Wiele modeli ma komunikację
    >głosową w dwie strony.

    Ja mam niestety kamerę narzuconą i ma audio tylko w jedną stronę.

    PC

  • 9. Data: 2011-04-28 07:07:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-28 08:46, PC pisze:
> [...]
    >
    > Kamera wykrywa ruch, sygnalizuje to operatorowi on ogląda co się dzieje
    > i jak jest taka potrzeba to przez głośnik mówi do osoby przy kamerze.

    może kamera ip z audio.
    wykryje ruch, wyśle powiadomienie na e-maila, a Ty możesz
    połączyć i powiedzieć swoje

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 10. Data: 2011-04-28 07:11:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-28 08:52, PC pisze:
    > Ja mam niestety kamerę narzuconą i ma audio tylko w jedną stronę.

    teamviewer. steruje komputerem i przesyła dźwięk, obraz chyba też

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux