  • Data: 2017-07-23 23:04:56
    Temat: Re: Jak robicie skrypty budowania instalek?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/23/2017 10:05 PM, s...@g...com wrote:
    > Skoro tak wychwalasz pakiety w *.zip-ach to pewnie też się trzymasz z daleka od M$
    WinDos?!?

    Nie wychwalam. Jestemy w czasach kiedy do instalatorów nawet "zaufane"
    strony wciskają bloatware. Jak rowniez w czasach kiedy aplikacja mająca
    1MB ma instalator mający 10MB i autorzy pukają się w czolo jak ich ktoś
    pyta a po co (po czym machają rekami jako jedynym argumentem).

    Najwyraźniej nie jestem jedyny który tak uważa, że trzeba wreszcie
    przerwać to szaleństwo setup.exe:

    https://portableapps.com/

    I tak, zdaje sobie sprawę że Pani Krysia z księgowości ma w dupie skąd
    ma Excela i że Krysi jest więcej niz nerdów. No i nie spodziewam się że
    Krysię da się przekonać czemu lepiej nie miec setup.exe.

    Używam Windowsa, Linuxa i innych dziwactw. N ie bardzo rozumiem jaki
    miało by to mieć związek z preferowaniem czy nie instalatorów.