  • 1. Data: 2012-11-28 18:07:57
    Temat: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    Tak porównując komfortowo, jakościowo, wielkościowo, wyposażeniowo,
    silnikowo (w tej samej cenie), jak się mają te dwa samochody w porównaniu ?

  • 2. Data: 2012-11-28 21:36:32
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Oba auta to jedno wielkie gówno.

    Nie wiem czy mówisz o cenie nowych...ale jeśli tak, to za nią można kupić
    2-3 letnie auto o większych gabratach funkjonalnych i lepszej trakcji i
    wogóle w każdym porównaniu (oprócz gwarancji) 2-3 letnia używka będzie miała
    więcej plusów niż te dwa małe pojazdy (nie auta) dla niepełnosprawnych
    intelektualnie. Nie obrażam niepełnosprawnych (bo sam nim jestem) ale
    stwierdzam że jeśli jest popyt na takie auta to jasno można stwierdzić że
    _Ci_ ludzie mają nierówno pod sufitem...i sami przyczyniają się zmniejszenia
    trwałości aut.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 3. Data: 2012-11-28 22:02:51
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > _Ci_ ludzie mają nierówno pod sufitem...i sami przyczyniają się
    > zmniejszenia trwałości aut.

    nagadałes sie a nie masz nic do powiedzenia wiec po co w ogole pisales nie
    na temat?

  • 4. Data: 2012-11-28 22:13:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2012 22:02, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > nagadałes sie a nie masz nic do powiedzenia wiec po co w ogole pisales nie
    > na temat?

    Pewnie właśnie zaszpachlował swoją pełnoletnią "bumę" i jest z tego
    dumny ;->

  • 5. Data: 2012-11-28 22:25:31
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-28 21:36, Bugatti pisze:

    > Oba auta to jedno wielkie gówno.
    >
    > Nie wiem czy mówisz o cenie nowych...ale jeśli tak, to za nią można
    > kupić 2-3 letnie auto o większych gabratach funkjonalnych i lepszej
    > trakcji i wogóle w każdym porównaniu

    2-3 letnie w dobrym stanie? Pomijając przeszczepy i inne maskowanie
    dzwonów to będzie po gwarancji a jak wiadomo koncerny zatrudniają teraz
    specjalistów od "popsucia się auta po upływie gwarancji". Zarabiają na
    serwisie. Inaczej poszliby dawno z torbami.
    Smród ciągnący się za nowymi konstrukcjami jest już tak wielki że tvny
    trąbią o celowym postarzaniu samochodów.

  • 6. Data: 2012-11-28 22:27:39
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    A ty co do tej pory napisałeś związanego z tematem ?

    --
    Bugatti

  • 7. Data: 2012-11-28 22:34:52
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości:

    > 2-3 letnie w dobrym stanie? Pomijając przeszczepy i inne maskowanie
    > dzwonów

    A wiesz co to leasing i *rzetelne* sprawdzenie auta przed gwarancją ?
    Gdy nie potrafisz sam lub z czyjąś pomocą ocenić stanu tech. auta a potem
    piszesz jak wyżej o jakiś przeszczepach to miej pretensje do siebie ześ
    kupił strucla.

    > to będzie po gwarancji a jak wiadomo koncerny zatrudniają teraz
    > specjalistów od "popsucia się auta po upływie gwarancji". Zarabiają na
    > serwisie. Inaczej poszliby dawno z torbami.

    No to prawda. A kto na to przytakuje ?....klientela...czy ci co kupują nowe
    auta....

    > Smród ciągnący się za nowymi konstrukcjami jest już tak wielki że tvny
    > trąbią o celowym postarzaniu samochodów.

    No bo ludzie są naiwni...i dlatego kupują nowe auta...i w dodatku małe, bez
    sensu ..jak w tym wątku jakieś Citigo.

    Pozdr.
    +

    --
    Bugatti

  • 8. Data: 2012-11-28 23:01:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 18:07:57 +0100, Bogus napisał(a):

    > Tak porównując komfortowo, jakościowo, wielkościowo, wyposażeniowo,
    > silnikowo (w tej samej cenie), jak się mają te dwa samochody w porównaniu ?

    Do jktórej OPandy?
    Starą jeździło mi się zaskakująco dobrze.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 9. Data: 2012-11-28 23:05:42
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-28 22:34, Bugatti pisze:
    > No bo ludzie są naiwni...i dlatego kupują nowe auta...i w dodatku małe,
    > bez sensu ..jak w tym wątku jakieś Citigo.

    Ludzie są bezsilni wobec całej zgrai handlarzy i metod które stosują.
    Miernik lakieru już nie działa, sprawdzanie w bazach policyjnych też,
    kwity wszystkie da się podrobić a na umowie kupna sprzedaży jest
    klauzula że znam stan techniczny i widziały gały co brały.
    To wszystko przy kilkuletnim samochodzie którego zakup + drogie naprawy
    mogą zrujnować tak samo kieszeń jak zakup nowego.

    Siedziałeś w tych nowych maleństwach? Czy do miejskiej dżungli potrzeba
    coś większego?

  • 10. Data: 2012-11-28 23:30:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2012 23:01, Adam Płaszczyca pisze:

    > Do jktórej OPandy?
    > Starą jeździło mi się zaskakująco dobrze.

    Którą starą? Nową starą czy starą starą? ;)